Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Pre-order!

Heb je The Sims 3 gepre-ordered?

Ja
6
55%
Nee
4
36%
Nee, maar ik ben het wel van plan!
1
9%

Total votes : 11

Team Llama
412 Posts
Nothing, heb TNT pakjes man wel in de straat gezien maar moest weg. Hij heeft geen briefje achtergelaten dus zal het wel een van deze dagen worden -.-. Het is dat ik schoolexamens heb..
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Het had hier al moeten zijn. 3-5 werkdagen hebben ze beloofd, dat is nu dus al een week geleden! Ik ben echt zo boos nu. Bah! En ik heb geen behoefte aan de bijdehante reacties van mensen die vinden dat ik het dan maar in NL had moeten kopen. Als ik het in NL pre-order lijkt het ook altijd mis te gaan. Wat is dat toch?!?! :grumpy:

Ik neem het terug, het was nl niet TNT die het bezorgt! Het is SelectVracht en ik heb het net binnen x2 :D :D :D

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts

Congrats Rosana :D
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts

Moet nog wel even werken maar ga m zo wel even tussendoor installeren enzo!

1056 Posts

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik kan denk ik vanavond lekker spelen. Moet nu nog een beetje werken en het spel nog installeren enzo. Voordat ik dan in het spel zit ben ik wel een paar uur verder denk ik.

1817 Posts
Image
:: GET CHROME ::

SNW Webmiss
14293 Posts

Team Llama
412 Posts
*speelt met Sims 1 terwijl hij nog steeds moet wachten op pakje*
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Da's niet hip :( Mja Game heeft m een dag later verzonden naar jou hè? Kans dat ie vandaag nog komt of anders morgen...

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Jeej voor Rosie!! Laat jij weten als jij het hebt gespeeld of dat tijdgedoe goed werkt bij jou??
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Team Llama
412 Posts
@Rosana ja hij werd een dag later verstuurd.

Maar om 1600 uur belde TNT bezorger aan. 'Behold the Sims 3 Collectors Edition'

Zaten twee sticker vellen bij, had ik niet verwacht maar wel leuk. De auto Vouchers verwezen in eerste instantie niet na de goede pagina, maar dankzij Mogway toch de juiste pagina kunnen vinden. Instaleren duurde twintig minuten, eerst geen launcher, spel moest eerst geupdate worden (mac versie). Maar nu werkt het allemaal goed.

Enig min puntje vind ik dat ze het standaard zandlopertje uit Windows gebruiken. In de Sims 2 had je een Sims style cursor.
Image

2137 Posts

Dat is wel leuk ja.
En idd yay voor Rosie, maar ook voor Alex :D
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Team Llama
412 Posts

Dat is wel leuk ja.
En idd yay voor Rosie, maar ook voor Alex :D

Ja, of ik was aan het hallucineren. Tjah wat zal ik zeggen, het was een lange dag ;-)
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
SNW_Alex wrote:@Rosana ja hij werd een dag later verstuurd.

Maar om 1600 uur belde TNT bezorger aan. 'Behold the Sims 3 Collectors Edition'

Zaten twee sticker vellen bij, had ik niet verwacht maar wel leuk. De auto Vouchers verwezen in eerste instantie niet na de goede pagina, maar dankzij Mogway toch de juiste pagina kunnen vinden. Instaleren duurde twintig minuten, eerst geen launcher, spel moest eerst geupdate worden (mac versie). Maar nu werkt het allemaal goed.

Enig min puntje vind ik dat ze het standaard zandlopertje uit Windows gebruiken. In de Sims 2 had je een Sims style cursor.

Blijkbaar heeft Game wel mailtjes gestuurd met de goede links ofzo... Iig alles toch kunnen vinden, wel zo prettig.

Bij ons ook 2 stickervellen. En ik had al vanuit de VS een introduction disc met o.a. een poster en nog meer stickers lol. Ik heb ook mijn USB stick maar lekker in de CE doos gelaten, aangezien ik al zo'n plumbob USB stick had...

• Stats