Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

eerste doen

Bella's Best Friend Forever
1056 Posts
wat zouden jullie als eerste doen als je sims 3 hebt?

ik eerste verkennen dan een nieuwe familie maken en er mee spelen.

en jullie

2316 Posts
Ff kijken welke persoonlijkheden je kan vormen, welke stemmen je kan kiezen, hoe je materiaal zelf kan maken/ aanpassen, hoe je kunt bouwen en dan de buurten die erin zitten eruit gooien en aan de slag!
ImageImage

2137 Posts
Ik zou het niet weten eigenlijk.. ik denk gewoon maar een beetje proberen en doen. Meestal probeer ik de in mijn ogen leukste dingen als eerste uit. :p
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

1056 Posts
uhm ann! waarom verwijder jij de buurten die erin zitten

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 8:27pm, edited 1 time in total.

SNW Webmiss
14293 Posts
Dan een huis bouwen.
Dan de buurt verkennen en de rest van het spel...

Je hebt idd 1 buurt in het spel en kunt geen buurten maken verder.
Er komt wel al direct een extra buurt ter download beschikbaar via de officiële website.

Servo's Slave
139 Posts
Ik denk dat ik als eerste een bestaande Sim kies om het spel mee te verkennen! Als ik dan een beetje de mogelijkheden van het spel gezien heb, gauw aan de slag met een eigen Sim maken en een leuk huisje voor hem/haar :). Mijn eerste Sim in de Sims 2 was een kopie van mezelf, dat ga ik in ieder geval zeker niet meer doen, haha ;). Vind het toch een beetje eng om bejaard te worden en dood te gaan >lol<.
Favoriete Sim traits: computernerd, goed gevoel voor humor, slons, nooit naakt en perfectionist!

1817 Posts
Euhm. Meestal pak ik een willekeurige familie en ga ik even spelen (zonder het spel op te slaan). Dan een beetje kloten met CAS, huisje bouwen, nieuwe interessante dingen uitvogelen =)
Image
:: GET CHROME ::

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts

Servo's Slave
139 Posts
Ik heb vandaag de demo cd van de Sims 3 opgehaald bij Bart Smit, ziet er leuk uit! Je kan er niet heel veel mee, er staat alleen info op maar het geeft wel weer een beeld van het spel. Ik zag ook de familie van de Kerkhof, daar ga ik dus als eerste mee spelen! Christiaan als klein jongetje, en zijn ouders zien er heel grappig uit :P. Of misschien wel met de familie Rimpelbil.. wordt nog moeilijk om te kiezen ;).
Favoriete Sim traits: computernerd, goed gevoel voor humor, slons, nooit naakt en perfectionist!

Crumplebottom's New Obsession
2617 Posts
ik ga een paar uur in CAS rondkijken wat er allemaal nieuw is en dan een sim maken
die sim in een bestaande woning zetten en vandaar zie ik wel wat er gaat gebeuren.

dan mijzelf als sim en begint het spelen pas echt.

1817 Posts
Image
:: GET CHROME ::

Nooboo
13 Posts
ik weet al hoe mijn eerste familie gaat heten:

Rianne lonely = kind
Danique lonely = volwassene

en ik ga het idd verkennen ja,
Rozen verwelken, Schepen vergaan, Maar echt vriendschap blijft altijd bestaan(L)

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Dan 2 simmetjes maken in CAS en een huisje kopen en zo verder spelen :)
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

2316 Posts
Oh ik zit expres hard vooruit te werken voor school, zodat ik misschien vrijdag een beetje kan kijken.. maar goed weet nog niet of dat wel gaat lukken. :(
ImageImage

• Stats