Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

vertaling vip mail

Bella's Best Friend Forever
1056 Posts
ik heb de vip brief vertaald zodat iedereen die niet zo goed engels kan het ook kan lezen

De Sims heeft altijd al een ongelooflijke gemeenschap van film makers. Een snelle zoekfunctie van Google zal terugkeren duizenden hilarisch en ontroerend video's gemaakt met onze beminnelijk Sims. Helaas voor The Sims 3 spelers heb? T hebben een eenvoudige manier om films. Dat verandert nu!

Scenario 1: de tekentafel

Elke grote regisseur moet eerst een verhaal met een plot en de personages. Ik heb gemerkt Ik bleef het creëren van vreemde, mythische Sims. Ik dacht dat ze zou grote tekens in een lage kwaliteit kabel toegang kanaal sitcom! Mijn favoriete personages zijn Puck Midsummer, Chazz Diablo, Cleopatra Egyptia en LIZZ Cupido.

Wat voor verhaal? Ik wilde om deze mythische en literaire personages in Sunset Valley. Meteen gesis en drama!

Scène 2: Schieten de Thing

De meeste van mijn tijd als directeur wordt besteed schieten de videoclips. Het kost tijd om mijn Sims in kostuum (Create-A-Sim), het opbouwen van een set (Build and Buy Modes), krijgen ze georganiseerd op de set, dan laat de camera roll (Un-pauze-en video-opname starten). Omwille van deze (en mijn Sims? Blaas, dag draaien om 's nachts?) Ik heb altijd wilt vastleggen mijn video's in een zo klein mogelijk houdt.

Ik heb altijd plannen! Ik wil krabbelen uit een ruw idee van mijn scènes met een pen en papier. Ik probeer om in de personages, wat ik? Ll laten doen (Slap? Speel computerspelletjes? Ga zwemmen? Propose huwelijk?), En elk dialoogvenster ik kan nodig zijn. Het is echt helpt.

Als voor Puck, Chazz, Cleo, en LIZZ, ik wist van een paar belangrijke punten plot. Voor starters, Chazz is een echte eikel en Puck is een totale prankster. Ze zouden gaan worden op gespannen voet. LIZZ Amor is een matchmaker dat is verschrikkelijk op het vinden van de liefde zelf, dus ik wist dat ze? D hebben gefaald dating exploits in de stad. Ten slotte, Cleo is een koket vrouw die neigt naar het aantrekken van mannen en val ze. Met dit in gedachten was ik in staat om snel schetsen vijftien scènes.

Scène 3: Cut! Snijden! It? Is helemaal verkeerd!

Ik wist van tevoren dat ik zou moeten veel aanpassingen bij het bewerken van mijn video. Ik probeerde mijn best om het verhaal door middel van duidelijke foto's en help mijn kijkers bouwen een emotionele gehechtheid aan de karakters die ik heb gemaakt. Ik ben het ook goed voor de korte overspanningen aandacht!

Ik blijf mijn video's op slechts een paar minuten wanneer mogelijk. Ik kan eerlijk gezegd niet herinneren dat de laatste tijd zat ik met een 5 + minuut lang YouTube video! Ik deed dit door slechts gebruik te maken van videoclips die tevoren mijn verhaal. Ik wist dat het meer pluis ik nog de meer afleiden en verward mijn kijkers zou worden.

Ik probeer om al mijn video's sitcom op ongeveer 2 minuten. Omdat een dergelijke beperkte tijd die ik de neiging om zich te concentreren op slechts een of twee karakters per video. Ik hou te houden Puck en Chazz Diablo samen met LIZZ Cupido en Cleo op de andere video's.

De Create a Movie tool laat me slepen en neerzetten mijn clips om vervolgens weer regelen totdat ik? M inhoud. Ik kan vervolgens tweaken elke clip alleen laten zien wat ik wil. Bijvoorbeeld, als ik een 40 tweede fragment, maar wil alleen de 5 seconden in het midden kan ik dat doen! Na deze voeg ik overgangen zoals fade-ins of veeg rechten. Enkele van deze zal echt de scène glans, vooral als ik? Heb mijn camera hoeken en schoten in de volgorde precies goed.

Ik wil graag mijn preview shots voordat ik sla de hele film. It? Is echt handig voor het bekijken van een opname op zichzelf of in een reeks van 2 of 3 schoten strung samen. Ik heb ook net als de flexibiliteit van de te kiezen of gebruik te maken van in-game audio op elke clip. Soms heb ik echt gebruik wilt maken van de Sims een dialoogvenster of een object lawaai (toiletspoeling anyone?). Andere keren Ik wil alleen spelers te horen de muziek. Spreken van muziek?

Ik heb altijd toevoegen begeleidende audio uit onze enorme audio-bibliotheek. I? M voortdurend verbaasd over hoeveel geluid kunt de toon van een video. Hip hop, rock, country en klassiek kunt een tragedie om een komedie!

Scène 4: Het maken van een origineel scenario?

De visuals gewonnen? Niet genoeg voor een aantal van mijn films. Gelukkig, kan ik bijschriften toevoegen aan elke clip in de online video-tool. Deze zijn ideaal voor dialoog, verhaal, of gewoon bellen voor meer subtiele plot punten. Ik moet voortdurend herinneren mezelf dingen levendig te houden! Ik moet laten zien, niet vertellen, want meer woorden zijn zelden beter.

Ik meestal gebruik van een perceel van snelle one-liners om de scènes in mijn serie. Ik overgang tussen vier fictieve personages die zijn bezig met een breed scala van oneven activiteiten. Had ik niet verteld de schermen, de meeste mensen waarschijnlijk zou? T al enig idee wat er gaande was. Leer van mijn fouten en probeer om een verhaal dat is? T zo verwarrend!

En scène!

Maak een film laat u thuis films van je Sims? bruiloften en verjaardagen, Parodies van uw favoriete tv-programma's, of zelfs originele films van uw eigen ontwerp. Wij? Hebt u de tools? wat? s in je hoofd, net wachten om eruit te komen?

Ik? Hebt al mijn films over De Sims 3 community site in mijn eigen persoonlijke Studio. Vanaf daar kan ik deel ze met vrienden op TheSims3.com, via e-mail, of op sociale netwerken zoals Facebook of YouTube. Ik kan letterlijk een film maken voor de wereld!

Ieder van ons hier zijn zo opgewonden om je creaties online, omdat we weten hebben we de meest creatieve fans in de WORLD

2137 Posts
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

1625 Posts
Maar ik zou nog even geen tolk worden :P Nevertheless, thank you :)
Image

• Stats