Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

"Wezens" in De Sims 3!

SNW Webmiss
14293 Posts
Nu ging het in een ander topic over dingen die men niet (of juist wel) wilt zien in De Sims 3. Ik wou een topic specifiek gericht op "bijzondere" wezens in De Sims 2 en (hopelijk ook) De Sims 3.

Nu is er nog maar weinig bekend over wezens in De Sims 3, behalve dat er in twijfel wordt getrokken of er überhaupt gekke wezens in het spel komen. Ik hoop zelf van wel!

Welke wezens (die niet al in De Sims 2 zitten) zou jij graag in De Sims 3 zien (en waarom)?

Bella's Best Friend Forever
1817 Posts
Het lijkt mij heel cool als er dwergen, elfen, tovenaars etc. in zouden komen. Het hele fantasiegenre.

Ik ben namelijk een grote fan van Tolkien en Harry Potter, en het lijkt me geweldig als die zouden mixen met The Sims =)
Image
:: GET CHROME ::

SNW Webmiss
14293 Posts
Dat klinkt cool :D Daar kan ik me best wel in vinden :D

1817 Posts
Ja, en dat je buurt dan Midden Aarde is =)
Image
:: GET CHROME ::

Servo's Slave
114 Posts

Ik wil iets engs in het spel een eng wezen wat de Sim dood kan bijten
Dat u soms op moet passen om buiten de deur te zijn

Maar Lid eJeff iets sprookjesachtig ook leuk idee kan zijn

Ik wil alles erin van vrige Sims 1 en 2 Sims reeks Lid SNW_Rosana hoe meer hoe leuker zullen we zeggen!

SNW Webmiss
14293 Posts

De koeplant zou ook wel weer leuk zijn, al is dat misschien geen wezen waarin de Sim zelf kan veranderen. De koeplant kan wel Sims opeten en zoiets zou toch wel welkom zijn in mijn buurt :p

1056 Posts
mij lijken paarden ook wel leuk want door een vriendin ,die heel veel van paarden houdt en of paardrijles zit, ben ik aangestoken door haar en hou ik nu ook van paarden.

SNW Webmiss
14293 Posts
Ahh da's tof :D Volgens mij zijn paarden wel complex om te maken voor het spel. Maar ik weet dat heel veel spelers dat in hun spel zouden willen :D

2137 Posts
Ja, het lijkt me ook wel moeilijk om te maken in De Sims.. want ik had wel al paarden gezien voor De Sims 2 elders, maar dat zag er niet uit, gewoon niet normaal houterig. :p
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts

SNW Webmiss
14293 Posts

2137 Posts
Het zit ook wel een beetje in haar rangtitel he. :p
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja, en Mogway ademt gewoon Buffy enzo :p Dus sja :p

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
LOL gheheh uhm tja ben soms zoooo voorspelbaar gheheh ^^
Het liefst alle wezens die we nu al hebben, maar het rare is dat spoken straks ook een soort van wezens zijn want je kunt geloof ik spoken ook besturen en zwanger ervan raken, weet niet of dit waar is heb het ergens gelezen maar vind dat persoonlijk toch wel erg raar :uhm:

2316 Posts
Zwanger raken van spoken, als dat zo is vind ik het echt een afknapper!! Ik hoop dat je dan ook een abortus kunt plegen? :S
ImageImage

• Stats