Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Wat zoud u graag niet willen zien in de Sims 3?

Servo's Slave
114 Posts

Objecten!

Sims het denken,de gedachtenwereld!

Sims de interacties!

Ik wil graane niet willen zien dat Sims gasten eten pakken uit
koelkast of zo maar onder de sproeier gaan!Dat vind ik erg brutaal en barbaars!

SNW Webmiss
14293 Posts
Bedoel je dan je eigen speelbare Sims of hun gasten? In het opties panel kun je in De Sims 2 sowieso vrije wil aan en uit zetten en dan doen ze niet zomaar van dat soort dingen. Ik gok dat je in De Sims 3 ook zo'n optie hebt.

Wat ik niet wil zien? Nou ja, euhm, ik wil eigenlijk juist dingen wél zien. Nu worden er dingen uitgehaald, die wel in De Sims 2 zitten maar straks niet meer in De Sims 3.

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts

Totaal mee eens, ik wil ook juist dingen wél zien! :D
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Mij maakt het allemaal niet uit wat er erin zit wat ik niet leuk vind, dat kan ik eventueel negeren of eromheen cheaten. Dat de buurt bijvoorbeeld ouder wordt en trouwt zonder toestemming vind ik niet zo leuk. Maar daar is vast wel iets op te vinden.

Ik baal wel van bepaalde dingen die er straks niet meer inzitten die we nu gewend zijn.

1056 Posts
dat de buurt ouder word is inderdaad irritant als je bijv een familie hebt en je speelt een tijd met een andere familie dat in die andere familie weer bij de opa's en oma's richting zijn

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja, dat bedoel ik inderdaad. Ik vind het wel een goede oplossing van EA, maar ik wil de vrije keuze hebben om de buurt ouder te laten worden (of zelfs specifiek families los instellen).

1817 Posts
Ik vind het juist wél fijn dat de buurt vanzelf ouder wordt. Dit is een mega-stap naar de mate van realiteit in het spel. Iets waar ik al heel lang op zit te wachten =)
Image
:: GET CHROME ::

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja, ik weet dat veel mensen dat willen. Maar geloof mij maar, er zijn ook mensen die het niet leuk vinden. Of op z'n minst een in-game optie willen om het uit te zetten (dus in het opties panel, zonder cheats).

En dat ouder worden dan tot daar aan toe. Maar ik wil zelf de keuzes maken met wie mijn Sims trouwen enzovoorts. Ik wil niet dat het spel dat voor me bepaalt.

Daarnaast vind ik dat De Sims helemaal niet zo realistisch moet zijn. Sims is juist leuk doordat het zo gek is. Wat ik heb begrepen - weet ik niet voor 100% zeker - is dat er ook geen aliens enzo inzitten ofzo. Ik bedoel, dat hoort bij De Sims :uhm:

2137 Posts
Aliens weet ik niet.. maar iig geen ''wezens'' nee... Vind ik eigenlijk ook best wel stommig.
Vampieren, Aliens, Robots, Weerwolven etc. is dat Sims 2 juist heel leuk maakt, naar mijn mening.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik weet dat er ook mensen zijn die niets van de "wezens" moeten weten, maar je kunt ze gewoon negeren en niet in je verhaallijnen betrekken. Maar als ze er in het geheel niet inzitten is het voor mensen die ze wel willen hebben toch een stuk ingewikkelder.

2316 Posts
Ik vind de wezens wel heel erg geinig, maar het realistisch houden vind ik ook wel weer leuk. Het ouder worden van een hele buurt tegelijk hoeft van mij ook niet, want dan stap ik toch al weer snel terug op sims 2 waarschijnlijk:P
ImageImage

2137 Posts
Ik weet bijna wel zeker, dat als er een optie is om dat 'ouder worden' gedoe uit te schakelen, dat ik die kans gretig aanneem. :D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik vind het realistische aspect leuk tot op zekere hoogte. Dat is eigenlijk hetzelfde met hoe de Sims eruit zien. Van mij was het realistisch genoeg in De Sims 2. Ze hebben een beetje dat cartoonige en dat is gewoon leuk. De Sims 3 Sims vind ik ook wel oké hoor. Maar ik wil niet straks een Sims spel waarbij het is alsof ik echte mensen zie lopen. Sims zijn Sims, zeg maar...

Ik hoop dat iemand weet wat ik hiermee bedoel en dat ik dus niet als een idioot klink :p

1817 Posts
Ik heb dat juist helemaal niet. Ik wil juist wél mensen zien lopen. Voor mij is die hele wereld het liefst een soap zeg maar =P
Image
:: GET CHROME ::

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja, daar zijn meer mensen van, je bent niet de enige :p
Ik heb in mijn directe omgeving mensen die het liefste een soap opera maken van hun spel :p

Maar als je er echt een soap van wilt maken, horen gekke wezens er ook in :p

• Stats