Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Systeemspecificaties bekend!!

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Omg de systeemspecificaties om de sims 3 te kunnen spelen staan op de officiele site!! :droopy:

Of zie hier:

VOOR WINDOWS XP
* 2.0 GHz P4 processor of gelijkwaardig
* 1 GB RAM
* Een 128 MB Videokaart met ondersteuning voor Pixel Shader 2.0
* De laatste versie van DirectX 9.0c
* Micosoft Windows XP Service Pack 2
* Ten minste 6,1 GB vrije ruimte op de harde schijf met minstens 1 GB aanvullende vrije ruimte voor aangepast materiaal en opgeslagen games.

VOOR WINDOWS VISTA
* 2.4 GHz P4 processor of gelijkwaardig
* 1.5 GB RAM
* Een 128 MB Videokaart met ondersteuning voor Pixel Shader 2.0
* De laatste versie van DirectX 9.0c
* Micosoft Windows Vista Service Pack 1
* Ten minste 6,1 GB vrije ruimte op de harde schijf met minstens 1 GB aanvullende vrije ruimte voor aangepast materiaal en opgeslagen games.

Voor comuters die gebruik maken van geïntegreerde chipsets onder windows, gelden de volgende systeemeisen:
* Intel geïntegreerde chipset, GMA 3-series of hoger
*2.6 GHz Pentium D CPU, of 1.8 GHz Core 2 Duo, of gelijkwaardig
*0.5 GB extra RAM

VOOR MACINTOSH
* Mac OS X 10.5.7 Leopard or hoger
* Intel Core Duo Processor
* 2 GB RAM
* ATI X1600 of Nvidia 7300 GT met 128 MB Video RAM, of
* Intel Integrated GMA X3100.
* en minste 6,1 GB vrije ruimte op de harde schijf met minstens 1 GB aanvullende vrije ruimte voor aangepast materiaal en opgeslagen games.
* Deze game werkt niet op een PowerPC (G3/G4/G5) gebasserde Mac systemen, of de GMA 950 klasse van de geïntegreerde videokaarten.

Windows ondersteunde Videokaarten
--------------------
NVIDIA GeForce serie
FX 5900, FX 5950
6200, 6500, 6600, 6800
7200, 7300, 7600, 7800, 7900, 7950
8400, 8500, 8600, 8800
9300, 9400, 9500, 9600, 9800
G100, GT 120, GT 130, GTS 150
GTS 250, GTX 260, GTX 280, GTX 285, GTX 295

ATI Radeon™ serie
9500, 9600, 9800
X300, X600, X700, X800, X850
X1300, X1600, X1800, X1900, X1950
2400, 2600, 2900
3450, 3650, 3850, 3870
4850, 4870

Intel(R) Graphics Media Accelerator (GMA)
GMA 3-Series, GMA 4-Series

Laptopversies van deze chipsets kunnen werken, maar zullen misschien langzamere prestaties leveren. Op zichzelf staande kaarten die geïnstalleerd zijn in PCI-gleuven van vanilla (niet PCIe of PCIx of AGP), zoals bepaalde varianten van GeForce FX, zullen geen goede prestaties leveren.

Geïntegreerde chipsets zoals de ATI Xpress en de NVIDIA TurboCache-varianten zullen automatisch op instellingen overgaan die hoger zijn dan wat er optimaal voor is. Grafische instellingen kunnen lager bijgesteld worden om de prestaties te verbeteren.

De NVIDIA GeForce FX-serie wordt niet ondersteund onder Vista.

MAC OS X ondersteunde Videokaarten
--------------------
NVIDIA GeForce serie
7300, 7600
8600, 8800
9400M, 9600M GT
GT 120, GT 130

ATI Radeon+G22™ serie X1600, X1900 2400, 2600 3870, 4850, 4870

Intel(R) Graphics Media Accelerator (GMA)
GMA 3-serie, GMA 4-serie

Just to let you know!!!
:happy:
Last edited by Ann! on Apr 09, 2009 7:16pm, edited 1 time in total.
ImageImage

2137 Posts

En mijn pc kan het aan! Ik heb ook op The Systemrequirements Lab gekeken :p
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

2316 Posts
Ik ben echt blij dat dit nu bekend is!! Maar ik wil het eerst op mijn pc zien voordat ik te hard roep of hij het aankan :P Eerst zien dan geloof ik het pas haha!! Ik wil het wel goed kunnen spelen strakjes :D

Heb trouwens die afteller van het spel, die op de site staat. Op mijn bureublad staat nu de sims 3 achtergrond en die dagen teller LOL erg he!
ImageImage

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
mijn pc voldoet aan de eisen :D maar of hij het vlotjes wil trekken is een paar andere mouwen :(

SNW Webmiss
14293 Posts
Mijn PC is volgens system requirements lab gewoon goed genoeg, een beetje zoals mijn pc ook meer dan prima was met De Sims 2. Het is niet de beste PC, maar wel goed genoeg iig. Sims 2 speelt hierop tegenwoordig echt super en ik heb tienduizenden items aan custom content van mezelf erin staan, dus hij kan gelukkig wat hebben :D

Servo's Slave
114 Posts
Sorry ik ben geen computernaar en dei getallen ik snap niks van getallen wiskunde

Ik heb een laptop OHHH EN IK HOOP TOCH DAT IK DE SIMS 3 KAN SPELEN
Ben k eindelijk is weer is blij!

Ik zie het al voor me zet met fijne spanning Sims 3 op DOET DIE HET NIET?

2137 Posts
Je kunt er zo achter komen of je pc het aan kan hoor N-Sortin, op de site:

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Kun je in dat dropdownlijstje The Sims 3 (PC) kiezen en dan op Verder of Next drukken, dan scant ie je pc, en zie je of je aan de eisen voldoet. :p
Image

2316 Posts
Bij mij zit alles maximum, behalve de videokaart vanwege een driver ofzoiets (volgens mij heb ik de verkeerde geinstalleerd). Nu is mijn broertje is een beetje jaloers en die kwam met een verhaal dat ik niet genoeg geheugen zal hebben. Omdat ik maar 2 gb geheugen heb (en hij 4, dus dat vind ie dan wel leuk). Maar ik zie het wel! Moet het toch allemaal eerst zien, ik verheug me wel op die tijd! Ook omdat ik weet dat ik dan nog maar 3 weken met mijn stage bezig ben haha!
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts
Mwah in het allerergste geval kun je geheugen erbij kopen, dat is het duurste gelukkig niet! Ik heb 4GB maar het ligt aan veel meer dingen dan alleen het geheugen. Als de rest zegt dat je het kunt spelen, moet je naar je broertje iig niet luisteren :p

Servo's Slave
114 Posts

En ik mijn computer is PASS :D
Ik heb gekopierd onder - ONDERZOEK-

CPU
Minimum: (XP) 2.0 GHz P4 processor or equivalent; (Vista) 2.4 GHz P4 processor or equivalent [If built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent.]
You Have: 2 processors running - Intel(R) Pentium(R) Dual CPU T3400 @ 2.16GHz PASS
CPU Speed
Minimum: 2 GHz
You Have: 2.17 GHz Performance Rated at 3.90 GHz PASS
System RAM
Minimum: (XP) 1 GB RAM; (Vista) 1.5 GB RAM [If built-in graphics then add 0.5 GB additional RAM]
You Have: 1.7 GB PASS
Operating System
Minimum: Windows XP (Service Pack 2) or Windows Vista (Service Pack 1)
You Have: Microsoft Windows XP Professional (Build Service Pack 32600) PASS
Video Card
Minimum: 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce FX 5900 or above / ATI Radeon 9500 or above / Intel GMA 3-series or above)
You Have: SiS Mirage 3 Graphics (SiS672 series) PASS
Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 128 MB , You have - 256 MB
Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes
Pixel Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 2.0

Video Card Driver Version (DirectX)
Your driver version number is: 6.14.10.3820 FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product.
Sound Card
Minimum: Yes
You Have: Realtek HD Audio output PASS
Sound Card Driver Version
Your driver version number is: 5.10 FYI: Your sound card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper sound card driver versions are important to the proper operation of your product.
Free Disk Space
Minimum: 6.1 GB of hard drive space with at least 1 GB of additional space for custom content and saved games
You Have: 142.2 GB PASS

1625 Posts
Mijn computer is kan dit makkelijk aan lol :D

En N.Sortin jou computer kan het ook aan
Image

Servo's Slave
114 Posts

Ik heb nog 1 vraag er zijn 2 versions de Sims 3 en Sims 3 met alle mikmak daar staat ook

De Sims 3 Plumbob 2GB usb drive
De Sims 3 Plumbob Stickers

Wat is dat?

2137 Posts

Bedoelen ze niets anders dan een USB stickje in de vorm van een diamantje mee.

De Sims 3 Plumbob Stickers:

Diamantjes-stickers, kun je lekker overal opplakken. :D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Elk land lijkt weer andere acties te hebben ook, als je kijkt naar de online winkels. Je krijgt bij het pre-orderen hier en daar speciale patronen voor in het spel. Maar ja, je kunt het moeilijk overal kopen :p
Mij maken die patronen niet zoveel uit. Desnoods wissel ik ze uit met vrienden die andere patronen hebben. Als het tenminste net zo werkt als met de pre-order items van The Sims 2...

Crumplebottom's New Obsession
2617 Posts

• Stats