Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

iets willen zien in de sims 3

Bella's Best Friend Forever
1056 Posts
wat zou je nou echt in de sims 3 willen zien:
ik zou graag zien in sims 3 fietsen, dieren bijv.: paarden, dat ze op een sport kunnen gaan, dat ze naar school gan en dat je dan mee kan , of als een vrouw gaat bevallen dat ze dan naar een ziekenhuis gaat

ben benieuwd wat jullie willen zien

2137 Posts
Fietsen is denk ik iets dat wel mogelijk is, want in zo'n filmpje zie je zo'n fiets staan..

( EDIT: misschien een foto, maar ik weet heel zeker dat ik zoiets gezien heb )
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Ze kunnen inderdaad fietsen. ((Ik heb het tijdens het evenement gezien))
Sims gaan ook naar hun werk trouwens. En je hebt gebouwen in je Sims buurt die dienen als bijvoorbeeld een ziekenhuis, waar een Sim dan kan werken. Maar je ziet ze niet echt werken. Je ziet ze alleen naar het werk gaan en van hun werk thuiskomen.

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 8:42pm, edited 1 time in total.

1056 Posts
had ook op een filpje gezien dat ze kunnen staken en op dat zelfde filmpje gingen er twee vechten is nog steeds hetzelfde als in de sims 2

2137 Posts
Oh, er is nog wel meer van De Sims 2, veel voorwerpen van screens zijn gewoon direct overgekopïeert uit De Sims 2, lol.
Image

1056 Posts
in het begin dacht ik, toen ik wist dat de sims 3 kwam, het ziet lelijk maar nu ik er meer over weet vind ik hem leuker

2137 Posts
Ik vind het zeker leuker en beter dan De Sims 2, denk ik.. want alleen al dat custom dingen maken zelf, klinkt als muziek, en als ik zie hoe uitgebreid het ''Kopen'' paneel is nu, wow, ik schrik er zelf een beetje van..
Image

1056 Posts
het koop paneel is toch nog steeds hetzelfde?

SNW Webmiss
14293 Posts
Nee hoor, voortaan kun je de objecten helemaal aanpassen qua kleuren en patronen enzo. Je kunt dus een stoel een mooie houtkleur geven en een mooie zitting, je kunt de hele woning op dezelfde manier stylen.

En op zich is dat heel tof. Maar laten we wel eerlijk zijn, voor fansites blijft er zo weinig over. Ik maak zelf heel veel voor het spel. Het feit dat er weinig op de site gebeurt betekent niet dat ik stilzit :p Iig, ik weet dus hoeveel recolors ik kan maken in De Sims 2 en straks met 3 is dat niks meer... En dat vind ik erg jammer, want waar zijn we dan nog goed voor.. Niet meer voor de downloads :(

2137 Posts
Nog niet zo over nagedacht, maar ja, idd, dat is echt rot. :( Tis wel een leuke optie, maarja, zo blijft er ( dus idd ) weinig voor de simsfansites over.. beetje dubbelop allemaal :(
Image

1056 Posts
inderdaad wel jammer maar het betekend niet dat je blijft stil zitten toch of wel?
het zou ook wel leuk zijn als je bijv.: er is stijl haar zonder pony dat je dan kan bepalen of je r staartjes in doet aan de zijkant of een pony erop kan zetten en ze ook in bed onder de deken kunnen lezen of kinderen met knuffels kan spelen (met nadruk op KNUFFELS met een s achteraan dus met meerdere knuffels spelen)

1625 Posts
Exclusief materiaal blijft over natuurlijk :P
Image

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 8:42pm, edited 1 time in total.

1625 Posts
Objecten kun je ook ingame andere texturen geven, zoals muren en vloeren.
Image

• Stats