Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Processor?

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts

Ik heb een vraagje aan jullie. Ik ga binnenkort een nieuwe pc kopen en zoals bij de sims 2 verwacht ik dat er voor de sims 3 wel weer een goeie processor nodig zal zijn. Maar verwachten jullie dat het spel een quadcore processor nodig zal hebben om het goed te kunnen spelen? Ik heb hier zelf namelijk niet zo'n goede kijk op of idee van.

Groetjes Ann!
ImageImage

2137 Posts
Denk wel dat je natuurlijk in elk geval een P4 nodig zult hebben, maar voor de rest weet ik het niet, want Rosana weet zelf ook nog niet echt wat de systeemeisen zijn voor DS3. Dus vooralsnog kan ik daar iig niets over kwijt. Sorry.
Maar reken er iig dan maar wel op, dan valt het mee als het straks wel hoge eisen zijn.
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Team Llama
412 Posts
de Sims is een familie spel, en EA weet dat Familie's meestal niet de krachtigste computers zal hebben dus ik verwacht iets van minimaal Core Duo/Core 2 Duo, Grafische kaart zal belangerijker zijn imho!
Image

2137 Posts
Zal echt wel mooi zijn als dat zo is, mn nieuwe pc krijgt waarschijnlijk een Core Duo :-D
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik gok dat de meeste mensen het spel wel zullen kunnen spelen. Tot er heel duidelijke systeemeisen zijn, kun je nog niet echt kijken of je PC het aankan. Maar ik ga er vanuit dat het niet extreem zal zijn.

1625 Posts
Ga er maar vanuit dat het spel op 2Core kan lopen. Dat is een standaard tegenwoordig. 4Core is meer voor extremere grafische hoogstandjes met veel bewegingen, en waar dus heel veel fps voor nodig is. 2Core moet meer dan genoeg zijn. Zoniet maar boos kijken naar een verkoper, werkt altijd! :P
Image

• Stats