Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Officiële website The Sims 3

SNW Webmiss
14293 Posts
Sinds gisteren staat er op de officiële website van The Sims 3 wat meer informatie. Zie hieronder:

Image

Zo kunnen we lezen dat er op 19 maart aanstaande meer informatie naar buiten zal komen over The Sims 3. En zoals je ook in de producer mail hebt kunnen lezen, zullen we spoedig getrakteerd worden op screenshots en dergelijke!

Klik hier om de officiële website te bezoeken.

Er is ook een Nederlandse Sims 3 website, maar hier staat eigenlijk nog helemaal niets, behalve dat het offline is wegens onderhoud.

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
sinds gisteren is de site officieel open met informatie en screenshots

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Terrible Townie
32 Posts
Ik kijk nu al uit naar de sims 3!

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
'k Vind alleen de simmetjes er nog wat raar uitzien, maar dat gaat wel over denk ik :p
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Team Llama
347 Posts
De site wil maar niet openen bij mij. Ik kom wel op de pagina waar ik de talen kan kiezen, maar als ik de taal heb gekozen blijft het de hele tijd wit. Wat heel raar is, want ik heb een LAN verbinding van 100mb per seconde

2748 Posts
ligt niet aan je verbinding ligt gewoon aan de site ;)

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik vind die site eigenlijk een tikkie crap :p mss ligt dat aan mij... Ik vond toen met TS2 de site veel leuker dan de site van TS3 nu... hopelijk wordt ie beter...

2748 Posts
ja idd tis zo uhm ... onprofessioneel in mijn ogen als of ze het snel afgemaakt hebben

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja, en wéér Flash >< hebben ze het net weggehaald op de officiële (menu etc), beginnen ze er daar weer mee. En FLash op de Sims sites van EA maakt bij mij de browser ALTIJD traag... en ik heb toch een snelle pc...

Team Llama
347 Posts
Ik heb de sceens gezien. Ik vind het er prachtig uitzien allemaal. En dan zijn is het spel nog helemaal niet af.
Image

Nooboo
1 Posts

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
smakken verschillen ik zie wel wat het word er zitten wel leuke dingen in maar ik hoop op echt iets nieuws
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

Team Llama
347 Posts
iests heel raars als je op de link van de nederlandse sims3 site klikt kom je nu niet meer op de pagina dat de site offline is omdat hij ze er nog mee bezig zijn, maar je komt nu terrecht op de nederlandse site van desims2. :?
Image

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Neem nu ff een kijkje op de site!! Hij is vernieuwd!

:jump:
ImageImage

• Stats