Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Eerste magazine met De Sims 3 informatie

SNW Webmiss
14293 Posts
Op 1Up staat momenteel een artikel waarin ook wordt aangekondigd dat in de april/mei issue van Games for Windows de eerste informatie van De Sims 3 naar buiten zal komen.

Hier is de cover van het magazine. Ik reis desnoods af naar Schiphol als ze hem daar hebben. Het is namelijk een buitenlands tijdschrift. Maar ik moet hem hebben!!!

Image

Terrible Townie
32 Posts
Ik kijk nu al uit naar de sims 3!

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Kan je als dat mag enz met dat copyright gedoe, 't artikel scannen enz??
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Euhm ik kan wel kijken, in principe gebeurt het genoeg...
Als ik m kan bemachtigen scan ik m sowieso wel.

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Nu maar hopen dat ik m dus ergens kan vinden :p

Myshuno Addict
759 Posts
We are one
(LL) 22-03-09 (LL)

Nooboo
13 Posts
ga zo door, zal ik zeggen!;)
Rozen verwelken, Schepen vergaan, Maar echt vriendschap blijft altijd bestaan(L)

Team Llama
265 Posts
ziet er gaaf uit. mijn broertje kreeg bij zijn kijk ook een heel blad over de sims3 echt gaaf. gamesguide was het.

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb het Chief Magazine uit België met daarin een hele Sims 3 special. Dit magazine heb ik niet kunnen krijgen helaas. Er is wel een Duits magazine, geloof ik. Ik ga die proberen te bemachtigen. Goed, dan heeft iedereen wss De Sims 3 allang maar ik blijf die magazine specials wel leuk vinden.

• Stats