Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Release Date/Release Datum Sims 3

SNW Webmiss
14293 Posts
De voorlopige releasedatum van De Sims 3 is 15 december 2009.

Dit is geen zekere en vaste releasedatum. Ik zag het staan op de website van 1Up. Het is dus niet door EA zelf aangekondigd. Onthou dat wel svp.
Last edited by Rosana on Mar 07, 2008 7:25pm, edited 1 time in total.

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
huh ik dacht begin 2009.. dat het eerst was, bah dat duurt nog lang zeg..
ImageImage

Gnome Collector
79 Posts

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Dan al? Ik dacht dat 't maar pas iets voor 2010 zou zijn...
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts

Met TS2 was het ook zo'n tijd, alleen werd het toen uitgesteld (dat moest oorspronkelijk in februari 2004 uitkomen, maar werd september).

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ahh dat weet ik niet meer, maar ik weet nog wel dat toen ik die screens e.d. zag écht niet meer kon wachten. Dus dat wordt dit keer niet anders :s
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Nee dat snap ik wel, ik snap iedereen hier wel hoor. Maar je moet ook zo denken, we hebben nu wel zo'n geweldig spel, met alle expansions en stuff packs, in feite zijn we hiermee toch nog wel even zoet. Ik tenminste wel. Ik vermaak me hiermee nog prima. Hoewel ik erg uitkijk naar De Sims 3, ben ik ook een beetje bang dat ie te snel komt. Voor mijn gevoel ben ik De Sims 2 nog niet beu. Ik heb telkens als ik het speel echt zoveel plezier (meer dan toen met The Sims!)

Maar het is wel zo, dat besprak ik net nog met ChEeTaH, iedereen is nu zo gewend en verwend met elk half jaar een expansion (en dan nog 1 à 2 stuff packs tussen de expansions door). Dat wordt nu in feite verwacht van EA en daarom kunnen mensen al helemaal niet meer wachten. Het duurt nog 'maar' 1½ jaar (zo lang is dat niet, want we worden intussen wel telkens getrakteerd op dingen voor De Sims 2)

Dus nogmaals, ik snap jullie reacties wel dat het allemaal te lang duurt, maar eigenlijk zijn de fans gewoon té verwend.

Wat ik ook nog even wil vermelden is dat ik die releasedatum op de website van 1Up zag staan. Het is dus niet zeker. Daarom zeg ik er ook 'voorlopige' bij. Want ik begreep idd in eerste instantie ook dat het begin 2009 zou zijn.

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
SNW_Rosana wrote:Nee dat snap ik wel, ik snap iedereen hier wel hoor. Maar je moet ook zo denken, we hebben nu wel zo'n geweldig spel, met alle expansions en stuff packs, in feite zijn we hiermee toch nog wel even zoet. Ik tenminste wel. Ik vermaak me hiermee nog prima. Hoewel ik erg uitkijk naar De Sims 3, ben ik ook een beetje bang dat ie te snel komt. Voor mijn gevoel ben ik De Sims 2 nog niet beu. Ik heb telkens als ik het speel echt zoveel plezier (meer dan toen met The Sims!)

Ja, maar ik had ook niet alle expansions van de eerste sims, dus ik was het ff beu gespeeld, en dan zie je die screens van De Sims 2 en dan had ik zoiets van nah nu kan de eerste sims ook niet meer echt "leuk" vinden. Dat zag er zo inmens oud uit en achterhaald :p
Image

1888 Posts
Ohh ga ik me nog niet druk over maken duurt nog veel te lang haha
Image

2316 Posts
Ik ben hier ook nog lang niet klaar mee, de sims 3 kan nog wel ff wachten. Maar het lijkt nog zo ver weg! Nouja hoe mooier en beter het spel dan hopelijk wordt!
ImageImage

Myshuno Addict
908 Posts
Ik las eerst 15 december 2008 en ik dacht "dan al? :shock:"maar ik las niet goed. eind 2009 duurt nog even...
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Tamara wrote:Ja, maar ik had ook niet alle expansions van de eerste sims, dus ik was het ff beu gespeeld, en dan zie je die screens van De Sims 2 en dan had ik zoiets van nah nu kan de eerste sims ook niet meer echt "leuk" vinden. Dat zag er zo inmens oud uit en achterhaald :p

Ja, met De Sims 2 had ik dat idd ook sneller (hoewel ik wel alles van The Sims had). De Sims 2 was gewoon zoveel beter en mooier :p maar nu heb ik echt het gevoel dat ik nog lang niet klaar ben lol

Gnome Collector
79 Posts
Het duurt ook niet echt lang meer. Maar toch, als je weer informatie krijgt van de sims 3, en de eerste plaatjes dan is het echt zo van IK KAN NIET WACHTEN, ik wil hem nu hebben. En dan is 2009 wel lang maar zo klopt het wel wat je zegt, we hebben nu nog genoeg plezier van de sims 2 dus van de andere kant is het helemaal niet lang.
omg wat een uitleg :P

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik ken het gevoel, daar ga ik zelf ook last van krijgen :p

2316 Posts
Ik speel zo nu en dan ook nog de sims 1, vind het gewoon geinig.
ImageImage

• Stats