Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Eerste Mail: Welcome to The Sims 3!

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb vandaag, nou ja eigenlijk vannacht al, een mail ontvangen vanuit EA over De Sims 3.

-------------------

Hello,

My name is Ben and I’m an Executive Producer on The Sims 3. The last few years have been exciting for me personally. Since joining The Sims Label at EA, I’ve had the opportunity to work on dream projects such as The Sims 2 Pets, and The Sims 2 Castaway. However, things are about to get very exciting and I’m so happy to be sharing this news with you.

In the very near future, we are going to announce the first details of The Sims 3. As you can imagine, The Sims 3 development team is very excited because we have been working on the game for the past few years. Like you, we are all fans of The Sims and we can’t wait to talk to you about the innovations in The Sims 3. We know that there are so many expectations for this game. The Sims 3 team has been quietly listening to the community and incorporating suggestions to make this the best possible game. Many of our team members worked on The Sims and The Sims 2, so trust me, you are in good hands. We hope that you’ll be impressed by what we’re working on for The Sims 3.

What is The Sims 3? Very shortly, you’ll see magazine articles, websites and interviews on this subject. However, we want to share the announcement news with you first.

When the team first started thinking about what The Sims 3 could be, we asked ourselves the following question. What if you had to live your whole life in one location… and then one day, suddenly, you could step outside and go anywhere in the whole neighborhood?

The first thing you’ll notice about The Sims 3 is that the Sims now live in a completely seamless, living neighborhood. This means that they can walk next door, walk down the street, drive to the center of town, stroll through the park, and explore everything without ever encountering a load screen. Wherever you go in your town, you will see other Sims going about their daily lives. You’ll discover new things about the community that your Sims live in, and you will have the chance to participate whenever and wherever you like. As a player, this is an incredible innovation for me because now I can see what my neighbors are up to all of the time and go interact with them. Or if I am feeling devious I can peek through the window and spy on their every move. I can even shoot across town to see what the other families in my town are doing, any time of day or night. It’s an entirely new way to play with your Sims!

The second aspect of The Sims 3 that always impresses me is our completely reinvented and realistic Create a Sim. In The Sims 3, you have so much freedom to create the Sims that you want to make, yet it’s easy and fun. In the coming weeks, we will have some screenshots on our website that show you a small glimpse of what is possible with Create a Sim. The Sims can look like anyone you imagine. I’ve made my friends, my great grandpa, and many other important people from my life. We also have a new realistic personality system called Traits that allows you to determine the personality of every Sim. There are dozens of Traits that you can assign to your Sims. Every Trait will change the way that your Sims feel, think and behave in the game. You can choose several traits for your Sims, so it’s really possible to make any character that you can imagine and they will come to life in The Sims 3. Now imagine placing these unique personalities into your very own “Petri-dish” that is the new seamless, living neighborhood.

The third thing that I really want to share with you about The Sims 3 is that everyone will be able to customize the appearance of everything, right in the game: This is true for furniture, walls, floors, fashion, hair, and so much more. You will be able to customize the colors or patterns and apply them to everything (this is great for me in particular, as I am colorblind). You can make everything match, clash, or coordinate. It is so easy and fast, and it is incredibly powerful. What is really exciting is that you won’t need developer tools to make big visual changes to the game. We will be giving you a small taste of how this works on the website. However, I cannot wait to show you how fun this feature is when we have the final user interface in the game. The real power of this feature will be obvious when you get your hands on it. Fans of The Sims already make amazing things, and now it will be so much easier for to make and share creations.

While I have met many of you at fan events, I look forward to sharing more with you about The Sims 3 as we develop the game leading up to launch.

There is so much more that I would love to tell you about but we’ll save that for future emails. Please stay tuned.

Talk to you soon!

Ben Bell
Executive Producer
Electronic Arts

-------

Hieronder staat (dankzij Isère) de Nederlandse vertaling:

----

Hallo,

Mijn naam is Ben en ik ben een uitvoerend producer bij De Sims 3. De laatste paar jaar waren voor mij persoonlijk erg opwindend. Sinds ik me aangesloten heb bij het ‘The Sims’ label, heb ik de mogelijkheid gehad om te werken aan droom projecten zoals de Sims huisdieren en de Sims eilandverhalen. Hoe dan ook, het wordt erg spannend en ik ben zo blij om dit nieuws met je te delen.

Binnenkort gaan we de eerste details van de Sims 3 aankondigen. Zoals je je kan voorstellen, het Sims 3 ontwikkelingsteam is erg opgewonden omdat we de afgelopen paar jaar aan het spel gewerkt hebben. Net als jij, zijn we allemaal fans van de Sims en kunnen we niet wachten om met jou te praten over de innovaties in Sims 3. We weten dat er zoveel verwachtingen zijn voor de Sims 3. Het Sims 3 team heeft stilletjes geluisterd naar de publieke suggesties om dit het best mogelijke spel te maken. Veel van onze team leden hebben gewerkt aan de Sims en de Sims 2, dus geloof me, je bent in goede handen. Ik hoop dat je onder de indruk zal zijn van waar we aan werken voor de Sims 3.

Wat is de Sims 3? Binnenkort zul je artikelen in tijdschriften, op websites en in interviews zien over dit onderwerp. Hoe dan ook, wij willen dit nieuws eerst met jou delen.

Toen het team begon na te denken over wat de Sims 3 zou kunnen zijn, vroegen we ons het volgende af. Wat als je je hele leven op dezelfde locatie zou leven… En dan op een dag, opeens, kan je naar buiten en naar overal in de hele buurt gaan?

Het eerste wat je op zal vallen aan de Sims 3 is dat je sims nu leven in een compleet naadloze, levendige buurt. Dat betekent dat ze bij de buren op bezoek kunnen gaan, op straat kunnen wandelen, naar het stadscentrum kunnen rijden, wandelen door het park, en alles verkennen zonder laadschermen tegen te komen. Waar je ook naartoe gaat in je stad, je zult andere sims in hun dagelijkse leven zien. Je zult nieuwe dingen ontdekken over de gemeenschap waar je sims in leven, en je hebt de kans om betrokken te zijn waar en wanneer jij dat wilt. Als een speler, is dit een ongelofelijke innovatie voor mij want nu kan ik zien wat mijn buren doen/van plan zijn en kan ik op ze inwerken. Of als ik me sluw voel kan ik door hun raam naar binnen gluren en iedere beweging bespieden. Ik kan zelfs dwars door de stad heen gaan om te zien wat de andere families in mijn stad doen, elk tijdstip, dag of nacht. Het is een geheel nieuwe manier van spelen met de Sims.

Het tweede aspect van de Sims 3 wat altijd indruk op mij maakt is ons opnieuw uitgevonden en realistische 'Create a sim'. In de Sims 3 heb je zoveel vrijheid om de sims die jij wilt maken te creëren, en toch is het makkelijk en leuk. In de komende weken zullen we wat screenshots plaatsen op onze website zodat je een glimp kan opvangen van wat mogelijk is met Create a sim. De sims kunnen eruit zien zoals iedereen. Ik heb mijn vrienden, mijn overgrootvader en meer andere belangrijke mensen uit mijn leven gemaakt. Ook hebben we een nieuw realistisch karakter systeem genaamd 'Traits' (karaktereigenschap) wat je in staat stelt het karakter van elke sim te bepalen. Er zijn een heleboel traits die je aan je sims kan toekennen. Iedere trait zal de manier waarop je sim zich voelt, denkt en gedraagt in het spel veranderen. Je kan verschillende traits voor je sims kiezen, dus het is echt mogelijk om ieder denkbaar persoon te maken en tot leven te brengen in de Sims 3. Beeld je deze unieke karakters eens in, in je eigen "Petri-dish", de nieuwe naadloze, levendige buurt.

Het derde punt wat ik echt met je wil delen over de Sims 3 is dat iedereen in staat zal zijn hun verschijning van alles aan te passen, gewoon in het spel: Dit geldt voor meubels, muren, vloeren, mode, haar, en zo veel meer. Je bent in staat om kleuren of patronen op alles toe te passen (Dit is voor mij in het bijzonder geweldig, gezien ik kleurenblind ben). Je kunt alles laten overeenkomen, botsen of coördineren. Het is zo makkelijk en snel, en enorm krachtig. Wat echt opwindend is, is dat je geen developer tools nodig hebt om grote visuele veranderingen in het spel aan te brengen. We zullen je een klein voorproefje geven hoe dit werkt op de website. Ik kan echter niet wachten om je te laten zien hoe leuk dit hoogtepunt is wanneer de uiteindelijke gebruiker grensvlak in het spel hebben. De werkelijke kracht hiervan zal duidelijk zijn wanneer je het in je handen krijgt. Fans van de Sims maken nu al ongelofelijke dingen, en nu zal het zoveel makkelijker zijn om creaties te maken en delen.

Hoewel ik veel van jullie al ontmoet heb op fan events, kijk ik ernaar uit om meer over De Sims 3 met jullie te delen terwijl we het spel uitwerken om te 'lanceren'.

Er is zoveel meer wat ik zou willen vertellen maar dat bewaren we voor toekomstige emails.
Last edited by Rosana on Mar 08, 2008 10:22pm, edited 1 time in total.

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Echt zo super gaaf dat je contact hebt met de producer!!! Ik ben zo benieuwd! :D:D:D
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts

In principe had ik vanaf Studentenleven al contact met producers -wat ik wel leuk vind verder, maar het is dus niet ehm hoe zal ik het zeggen, uniek en bijzonder meer.

Maar ik kijk er wel enorm naar uit :D
Nu krijg ik het nog drukker lol, Sims 2, Sims 3 én Spore.

Terrible Townie
32 Posts
Ik ben niet zo goed in engels, ik heb eigenlijk alleen maar uit de mail kunnen
halen dat er binnenkort filmpjes enzo over de sims 3 komen, kan iemand mij
misschien iets meer over de mail vertellen? :roll:
Ik kijk nu al uit naar de sims 3!

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik zal m straks een beetje vertalen, kan nu even niet. Moet even op de kleine letten, die is wakker en ligt in de box... Daarnaast heb ik nog tig dingen te doen... Ik zal dus straks proberen om m helemaal te vertalen.

Bella's Best Friend Forever
1888 Posts
Zou voor mij ook fijn zijn als je het kan vertalen, ik hoef er niet eens aan te beginnen :s ben ook zo goed in engels uhh uhh
Image

Bob & Betty's New Neighbor
221 Posts
Ik heb de eerste twee alinea's vertaald, ik zal morgen verder gaan want nu ga ik afsluiten.

Hallo,

Mijn naam is Ben en ik ben een uitvoerend producer bij de Sims 3. De laatste paar jaar waren voor mij persoonlijk erg opwindend. Sinds ik me aangesloten heb bij het ‘The Sims’ label, heb ik de mogelijkheid gehad om te werken aan droom projecten zoals de Sims huisdieren en de Sims eilandverhalen. Hoe dan ook, het wordt erg spannend en ik ben zo blij om dit nieuws met je te delen.

Binnenkort gaan we de eerste details van de Sims 3 aankondigen. Zoals je je kan voorstellen, het Sims 3 ontwikkelingsteam is erg opgewonden omdat we de afgelopen paar jaar aan het spel gewerkt hebben. Net als jij, zijn we allemaal fans van de Sims en kunnen we niet wachten om met jou te praten over de innovaties in Sims 3. We weten dat er zoveel verwachtingen zijn voor de Sims 3. Het Sims 3 team heeft stilletjes geluisterd naar de publieke suggesties om dit het best mogelijke spel te maken. Veel van onze team leden hebben gewerkt aan de Sims en de Sims 2, dus geloof me, je bent in goede handen. Ik hoop dat je onder de indruk zal zijn van waar we aan werken voor de Sims 3.
Image

Terrible Townie
32 Posts

221 Posts
Hier is de rest, er zullen ongetwijfeld wat foutjes in zitten, maar ik heb m'n best gedaan het zo goed mogelijk te vertalen. Ik denk dat het in ieder geval begrijpelijk genoeg is.

Wat is de Sims 3? Binnenkort zul je artikelen in tijdschriften, op websites en in interviews zien over dit onderwerp. Hoe dan ook, wij willen dit nieuws eerst met jou delen.

Toen het team begon na te denken over wat de Sims 3 zou kunnen zijn, vroegen we ons het volgende af. Wat als je je hele leven op dezelfde locatie zou leven… En dan op een dag, opeens, kan je naar buiten en naar overal in de hele buurt gaan?

Het eerste wat je op zal vallen aan de Sims 3 is dat je sims nu leven in een compleet naadloze, levendige buurt. Dat betekent dat ze bij de buren op bezoek kunnen gaan, op straat kunnen wandelen, naar het stadscentrum kunnen rijden, wandelen door het park, en alles verkennen zonder laadschermen tegen te komen. Waar je ook naartoe gaat in je stad, je zult andere sims in hun dagelijkse leven zien. Je zult nieuwe dingen ontdekken over de gemeenschap waar je sims in leven, en je hebt de kans om betrokken te zijn waar en wanneer jij dat wilt. Als een speler, is dit een ongelofelijke innovatie voor mij want nu kan ik zien wat mijn buren doen/van plan zijn en kan ik op ze inwerken. Of als ik me sluw voel kan ik door hun raam naar binnen gluren en iedere beweging bespieden. Ik kan zelfs dwars door de stad heen gaan om te zien wat de andere families in mijn stad doen, elk tijdstip, dag of nacht. Het is een geheel nieuwe manier van spelen met de Sims.

Het tweede aspect van de Sims 3 wat altijd indruk op mij maakt is ons opnieuw uitgevonden en realistische ‘Create a sim’. In de Sims 3 heb je zoveel vrijheid om de sims die jij wilt maken te creëren, en toch is het makkelijk en leuk. In de komende weken zullen we wat screenshots plaatsen op onze website zodat je een glimp kan opvangen van wat mogelijk is met Create a sim. De sims kunnen eruit zien zoals iedereen. Ik heb mijn vrienden, mijn overgrootvader en meer andere belangrijke mensen uit mijn leven gemaakt. Ook hebben we een nieuw realistisch karakter systeem genaamd ‘Traits’ (karaktereigenschap) wat je in staat stelt het karakter van elke sim te bepalen. Er zijn een heleboel traits die je aan je sims kan toekennen. Iedere trait zal de manier waarop je sim zich voelt, denkt en gedraagt in het spel veranderen. Je kan verschillende traits voor je sims kiezen, dus het is echt mogelijk om ieder denkbaar persoon te maken en tot leven te brengen in de Sims 3. Beeld je deze unieke karakters eens in, in je eigen ‘’Petri-dish’’, de nieuwe naadloze, levendige buurt.

Het derde punt wat ik echt met je wil delen over de Sims 3 is dat iedereen in staat zal zijn hun verschijning van alles aan te passen, gewoon in het spel: Dit geldt voor meubels, muren, vloeren, mode, haar, en zo veel meer. Je bent in staat om kleuren of patronen op alles toe te passen (Dit is voor mij in het bijzonder geweldig, gezien ik kleurenblind ben). Je kunt alles laten overeenkomen, botsen of coördineren. Het is zo makkelijk en snel, en enorm krachtig. Wat echt opwindend is, is dat je geen developer tools * nodig hebt om grote visuele veranderingen in het spel aan te brengen. We zullen je een klein voorproefje geven hoe dit werkt op de website. Ik kan echter niet wachten om je te laten zien hoe leuk dit hoogtepunt is wanneer de uiteindelijke gebruiker grensvlak in het spel hebben. De werkelijke kracht hiervan zal duidelijk zijn wanneer je het in je handen krijgt. Fans van de Sims maken nu al ongelofelijke dingen, en nu zal het zoveel makkelijker zijn om creaties te maken en delen.

Hoewel ik veel van jullie al ontmoet heb op fan events, kijk ik ernaar uit om meer over de Sims 3 met jullie te delen terwijl we het spel uitwerken om te ‘lanceren’.

Er is zoveel meer wat ik zou willen vertellen maar dat bewaren we voor toekomstige emails.

* Ik kan dit niet goed vertalen, maar ik denk dat het wel duidelijk is.
Image

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ik denk dat die daarmee bedoelt dat je geen speciale programma's nodig hebt om dingen te veranderen of zo ?? :uhm:

Maar echt super goed vertaald hoor!
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

221 Posts
Ja dat dacht ik idd ook. Maar ik kon dat niet in één woord samenvatten. Achja.

En dankje! :D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Dank je voor het vertalen Isère! Ik zal het zometeen even kopiëren en in de eerste post erbij zetten! Superbedankt voor de vertaling :D scheelt mij ook weer veel werk.. :D

221 Posts
Image

Terrible Townie
32 Posts
jaa heel erg bedankt! ben hier echt heel erg blij mee :D

• Stats