Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

De Sims 3 bijna werkelijkheid!

Crumplebottom's New Obsession
2617 Posts
de opvolger van De Sims 2 is bijna een feit.
Op 19 maart zal Electronic Arts via zijn officiële website
de eerste details onthullen over De Sims 3.
Tot die tijd moeten we het doen met onderstaand plaatje:

Image

http://www.arena51.be

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Gnome Collector
79 Posts

Myshuno Addict
759 Posts
We are one
(LL) 22-03-09 (LL)

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
ImageImage

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 9:24pm, edited 1 time in total.

SNW Webmiss
14293 Posts
Hipt :D Ik zag m idd ook vanochtend ofzo al via via

Terrible Townie
32 Posts
yeah, ik ben echt zo benieuwd naar die website! ik hoop dat er al snel
wat meer info over de sims 3 op word gezet, kan niet wachten :clap:
Ik kijk nu al uit naar de sims 3!

Servo's Slave
114 Posts
Nou realiteit zal nog wel duren. Maar realiteit is niet fijn!Alle interacties zitten in Sims 2 dat is goed!
De kleuren zijn warmer dan Sims 2 Nu net zoals u wachten tot februari

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
De realiteit is stil bezig, dus ja die duurt nog wel even :P Maar ik snap wel dat je een woordje vergeten bent, namelijk even. :) Ik vind het alweer vlot hoor, voor mijn gevoel is de Sims2 nog maar net bezig :P
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
ik ook nog niet, heb echt het gevoel dat sims 3 te vroeg komt, er zijn nog zo veel mogelijkheden met sims 2

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja idd. Ik ben nog altijd aan het recoloren en bouwen :o

Servo's Slave
114 Posts
SNW_Keown wrote:De realiteit is stil bezig, dus ja die duurt nog wel even :P Maar ik snap wel dat je een woordje vergeten bent, namelijk even. :) Ik vind het alweer vlot hoor, voor mijn gevoel is de Sims2 nog maar net bezig :P

Nou voor mij niet laat maar komen hoor! :D

Wat is Recocloreren als ik beleeft mag zijn?

Wat willen jullie dan nog doen uitzoeken in Sims 2?

SNW Webmiss
14293 Posts
Recoloren is simpel gezegd de objecten uit het spel pakken en die in andere kleuren en patronen maken. De meubels krijgen dan dus een (extra) andere kleur. Maar niet echt een andere vorm.

Ik heb gewoon enorm veel plezier in mijn Sims 2 spel. En ik wil dus niet echt over naar De Sims 3. Nu nog niet iig. Misschien in 2010 ofzo :p Hahaha. Nou, ik ga het wel spelen hoor, maar ik weet niet of ik het net zo leuk zal vinden als De Sims 2.

Veel dingen zoals we die nu kennen zullen verloren gaan. En voor creators en fansites wordt het minder makkelijk om echte unieke custom content te maken, aangezien iedereen (zover ik het begrepen heb) voortaan allerlei patronen in het spel kan inladen om allerlei dingen mee te versieren. Daarmee blijft er voor de creatieve fansites niets over totdat er duidelijk is hoe we nieuwe meshes maken voor De Sims 3.

• Stats