Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

** Spoiler ** Informatie Over DS3 vanuit DS2 VrijeTijd

Gnome Collector
79 Posts
Wow, dat ziet er wel al leuk uit ^^ Zeker dat schilderij.. ben echt benieuwd!

Thijssie22
Hmmm, eigenlijk hoop ik niet dat het er zo uit gaat zien, het begint nu wel erg op kleipoppetjes te lijken dan, vind ik.

SNW Webmiss
14293 Posts
Misschien moeten we gewoon wachten op goede beelden. Want zoals het er in het spel uitziet, op de PC's van onze huidige Sims, tja, heel goede kwaliteit is dat niet. Dus misschien zien ze er wel heel mooi uit :)

Gnome Collector
79 Posts

SNW Webmiss
14293 Posts
Nog niet, maar ik gok dat het ook niet extreem lang meer zal duren voordat er iets wordt aangekondigd...

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Ik denk dat het in het echt heel mooi zal zijn. Als ik die beelden met die gezichten op de comp zie..
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik vind die vrouwensim benen zo Barbie achtig :p k weet niet... I want screenies! lol :p

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ja, idd, ik kon 't niet direct plaatsen, maar die simmetjes deden mij idd ergens aan denken. Niet alleen hun benen, maar gewoon hoe ze helemaal zijn. Best wel barbieachtig :D
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Gnome Collector
79 Posts
Ik denk wel dat ze het simmerig houden en niet barbie achtig maken. Misschien laten ze dat gewoon zien om te laten zien dat je ook schoenen kunt verwisselen en die andere details kunt aanpassen ofzo.. Ik wil ooook screenshots zien ^^

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Ik zou wel afknappen als het barbieachtig wordt hoor... gadver
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik bedoelde ook niet dat het Barbie achtig werd, alleen zag ik een keer benen tussendoor die me aan Barbies deden denken, vanwege de schoenen vooral :p

Team Llama
347 Posts
hebben jullie ook als je thesims3.ea.com/about intypt je dan kan pagina niet vinden krijgt?
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

http://thesims3.ea.com/about.php <-

• Stats