Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

** Spoiler ** Informatie Over DS3 vanuit DS2 VrijeTijd

SNW Webmiss
14293 Posts
Zoals je ook in de vele VrijeTijd previews van websites kunt lezen, zit er een speciale verrassing in het zevende expansion pack. Als je niet wilt weten wat, moet je dit topic niet lezen!

In De Sims 2 VrijeTijd zitten meerdere hints naar De Sims 3. Overduidelijke hints zelfs.

Image

Als je met je Sim voor het eerst (terug) op een kavel komt, wordt er een pakketje afgeleverd door ene Meneer Humble (Rod Humble = Vice President, Head of The Sims Studio). In dat pakketje zit dan een PC. En die PC kun je alleen krijgen van meneer Humble. Je kunt hem niet in de catalogus kopen.

Image

Het speciale aan deze PC, is dat er een spel op zit dat je -zover ik heb gezien- alleen bij deze PC krijgt en dus niet kunt kopen. Je had het waarschijnlijk allang door: De Sims 3.

ImageImage
ImageImage
ImageImage

Dat is toch wel de grootste hint die het spel biedt. Screenshots en filmpjes zijn te vinden via de FreeTime/VrijeTijd previews die ik in dit nieuwsbericht al gaf.

De tweede hint is een schilderij van 'M. Ying'. Dat schilderij vertoont een afbeelding die lijkt op een soort SimsVille achtige toestand, alleen dan veel moderner, veel mooier en het lijkt wederom op De Sims 3.

Image

Andere hints moet je zelf maar ontdekken :)

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja, ik had niet echt heel uitgebreid over De Sims 3 gesproken :p Dus ik heb dit op SNW en TSP gezet :)

Silly Social Bunny
65 Posts

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
a cool vind het gemeen sims hebben een beter leven hun kunnen spore spellen en sims 3 tsss gaat bedenken hoe ie een sims word
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

Bella's Best Friend Forever
1888 Posts
Image

1024 Posts
Toch wel een slimme truc, via de Sims 2 alle twijfels over De Sims 3 wegnemen. Moet toch ff gaan sparen, De Sims worden steeds leuker :)

SNW Webmiss
14293 Posts

Nooboo
1 Posts
Hee maar weneer komt de sims3 uit? :roll: en kan je hem op vista afspelen??

701 Posts
ik weet ckkr dat ie op vista gaat spellen lijk me erg raar als dat niet zo is maar wanneer die uitkomt is nog niks over bekend
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik wel gehoord dat het om het jaar 2009 zou moeten gaan maar daar moet je nu nog gewoon niet vanuit gaan.
En natuurlijk kun je hem op Vista spelen! :)

2316 Posts
Ohh echt ik ben zo benieuwd naar de sims 3! Ik hoop dat mijn comp goed genoeg zal zijn, ofja eigenlijk gewoon te goed LOL
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik ben ook heel erg benieuwd. Ik gok wel dat het meer gaat eisen dan De Sims 2, maar ik durf niet te zeggen hoeveel meer. Mijn PC trekt De Sims 2 (met alle expansions, stuff packs en alle downloads) meer dan prima. Maar dat zegt natuurlijk niks zolang we niet weten wat se system specs zullen gaan zijn...

Nog even geduld denk ik dan maar :p

728 Posts
Hmm, als het nu zou uitkomen zou ik een stuk minder twijfelen over specs, maar anno 2009 zal er sowieso wel meer van je pc verwacht worden en dan al zeker bij zo'n spel, denk ik.

Wel leuke tips!
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik denk dat je het gewoon een beetje moet vergelijken met TS1 en TS2... Toen TS1 uitkwam, had niet iedereen een super pc. Maar de meeste pc's waren toch wel goed genoeg om TS1 te kunnen spelen. Toen TS2 uitkwam was dat eigenlijk ook wel zo. De meeste pc's konden het spel wel aan. En anders was het met een kleine hardwarematige verandering hier en daar ook snel opgelost. Ik denk dat TS3 ook niet extreem zal zijn, voor in die periode... Snap je? Dus tegen die tijd hebben meer mensen een betere PC en dan zal het in verhouding ook wel meevallen met hoe goed je PC moet zijn...

• Stats