Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

The sims 3

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
Tegen de tijd dat sims 3 uitkomt zijn de pc's ook weer sneller en beter, ik denk best dat sims 3 ook een hit zal worden, meesten hadden ook niet gedacht dat sims 2 een hit zou worden. En kijk eens hoe ver ze zijn met sims 2, we krijgen weer :o iets wat we nooit verwacht hadden

Gnome Collector
85 Posts
Man zeg tot hoeveel gaat het jom *BERICHT UIT DE TOEKOMT*het is het jaar 20000 de sims drie is nog in aankomst ik zit nog te wachten en de andere hier in de hemel ook geef mij dat spel BOE!hihi of wat.
Image

Guest
Last edited by Guest on Mar 02, 2010 12:38am, edited 1 time in total.

Team Llama
347 Posts
Wat er nu bekend is zoals we allemaal weten is dus dat er wel degelijk verbeteringen komen, namelijk dat je niet meer eindeloos hoeft te wachten tot de burt is geladen.
Image

Terrible Townie
32 Posts
Ja zo denk ik er precies hetzelfde over! Er valt toch niks meer te verbeteren aan het spel zelf? Alleen grafische dingen misschien, maar voor de rest kun je de manier van spelen enzo niet echt veranderen.

daar ben ik het mee eens, mooier dan de sims 2 word het denk ik niet.
Ik kijk nu al uit naar de sims 3!

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Idd, de manier van spelen iig niet, maar ik zou het wel tof vinden als de grafische dingen mooier worden en je je sims echt goed op mensen kan laten lijken.. ik vind sommige sims gewoon heel veel op elkaar lijken ook nu..
ImageImage

• Stats