Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

The sims 3

Terrible Townie
25 Posts
Ik was wat aan het internetten en ik kom plots dit tegen:http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=58029. The sims 3 in aantocht!!

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Nooboo
15 Posts
Ik vind het best dom, want er zouden 6 uitbreidingspakketten uitkomen, dus dat betekent Seizoenen en dan nog eentje.. om dan ook nog te moeten werken aan De Sims 3 is een beetje vaag! Natuurlijk is het wel te verwachten, maar ik betwijfel of hij uitkomt voor 2008/2009.
Image

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Allemaal wel snel achter elkaar, dan heb ik de sims 2 nog lang niet helemaal uitgeplozen.
ImageImage

Terrible Townie
25 Posts
Het is ook niet de bedoeling om de sims 3 direct wanneer hij uit is te kopen. Je kan jezelf nog even wat bezighouden met de sims 2 en als je dat beu wordt kan je de sims 3 kopen. En volgens mij komt er ook eerst nog een uitbreidingspakket uit.

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
maar 6 uitbreidinge? das ook ni egt logisch, das 1 minder dan de sims 1.. dan zoude denke da ze drop achteruit gaan... :p
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Crumplebottom's New Obsession
3779 Posts
Ik ben er nog niet zo zeker van. Bedoel; what he hell moet er dan veranderen aan de Sims2 die we nu kennen? Oke.. niet bekend blabla, maar verbeter het dan met een gewoon uitbreidingspakket dan met de Sims3...
Image

back... on full speed

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
tja kweeni hoor Lies, de technologie gaat ook steeds maar vooruit. ben best wel benieuwd naar de sims 3
Image

Gnome Collector
85 Posts
het zou leuk zijn met multiplayer.Niet???
Image

1024 Posts
Het verhaal rond Sims 3 is al bijna een jaar oud. Zoals te lezen is op
http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=58029, de link die gamertje ons toespeelt.
Ik ben vaak bezig met alle nieuwtjes van EA, dus ook maar ff internetten.
Dan stuit ik op de volgende link http://www.ng-gamer.nl/nieuws.php?id=2500&gid=696 van 3 november 2006.

Maar er wordt niets concreets gezegd. Oh ja, Feng Zhu Design zou al druk bezig zijn met De Sims 3, EA/Maxis staat op hun klantenlijst, maar nergens een vermelding, dat zij bezig zouden zijn met het nieuwe Sims-spel.
Dus wat forums op, EA heeft het wel aangekondigd (lees ook http://www.gamespot.com/news/6160951.html), dus blijft er maar één raadgever over. EA zelf!

Alle mogelijke persberichten van de afgelopen drie maanden doorgesnuffeld, maar nergens ee vermelding. Zelfs in de kwartaalcijfers van eind oktober 2006 (waarbij iets toegespeeld zou zijn) is niets te vinden.

Ik heb zo mijn twijfels, bij iedere expansie voor Sims 2 wordt er ook gewerkt aan de engine van het spel. Weer een nieuwe melkkoe zou eigenlijk een beetje ongepast zijn, maar mocht het toch gebeuren, dan moeten we rekenen op eind 2008, begin 2009 (zie ook reacties op artikel op PC GameSpecial)

Crumplebottom's New Obsession
3779 Posts
IK WIST HET.. sorry van de hoofletters...
Image

back... on full speed

Servo's Slave
104 Posts
ik wil dat er steeds nieuwe uitbreidingen komen
voor de sims 2 :)

Guest
Last edited by Guest on Mar 02, 2010 12:48am, edited 1 time in total.

Team Llama
277 Posts
sims2 was verbering op sims1, maar hoe kun je sims2 verbetere
moet je dan foto's uploaden om jezelf te kunnen spelen.?
lijkt me wel vet ;)
:hart10: liefde is het enige wat meer wordt als je het met zn tweeen deelt :hart10:

2316 Posts
Karrie wrote:ik denk dat de sims 3 best wel een faillure gaat zijn, ik bedoel iedereen is blij met de sims 2, dus waarom zou je al je geld wasten en sims 3 kopen? ik bedoel dan heb je de sims 2 eigenlijk voor niks gekocht... :p
:cupido1:

Ja zo denk ik er precies hetzelfde over! Er valt toch niks meer te verbeteren aan het spel zelf? Alleen grafische dingen misschien, maar voor de rest kun je de manier van spelen enzo niet echt veranderen.
ImageImage

• Stats