Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

Wat wil je kwijt

Team Llama
265 Posts
Mehh ik ben blij als ik eindelijk mijn scriptie af heb. wat een takke werk

Team Llama
265 Posts
Mehh ik ben blij als ik eindelijk mijn scriptie af heb. wat een takke werk

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja dat is begrijpelijk dat je er vanaf wilt. Ik hoop dat je snel alles achter de rug hebt :D

Heb vandaag gedoe gehad met copyright enzo. Mensen die denken dat het gewoon normaal is om foto's, creaties, tekeningen en schilderijen van anderen te pakken, ergens te posten en dan te doen alsof ze het zelf hebben gemaakt. Ik maak dat nu al 10 jaar mee met SNW en het went echt nooit. Heb dan ook een copyrightclaim ingediend vanavond. Zo klaar mee!

Vanavond nog laatste dingetjes regelen voor de Fotoboekactie en dan lekker naar bed. Morgen is het gelukkig alweer vrijdag. :)

Team Llama
265 Posts

Zo laatste nachtje op mijn kamer gehad. Volgende week echt alles er uit halen dus net weer heel veel dingen weg gegooid en weer volledig thuis wonen.

wennen maar vind het ook niet zo erg

SNW Webmiss
14293 Posts
Zie nu pas hier je post, zit telkens op het Engelse deel te kijken haha. Daar is het nu trouwens lekker druk :D

Had idd begrepen dat je druk bezig was met verhuizen. Alles heel aangekomen? :D

Ik heb een rare dag achter de rug. Moest heel productief worden, maar heb uiteindelijk weinig bereikt (vind ik). Eerst huizen die ik had gemaakt voor mijn project geëxporteerd. Daarna wilde ik de Sims 3 map renamen, in verband met een schone/lege map voor Creëer een Wereld. Maar renamen ging dus niet. Was in gebruik zei Windows. Alleen was ik intussen ook bezig met mijn iPad backup. En zodoende kon ik dus niet rebooten. Dus pas 's middags laat gereboot. Probeer ik CAW te starten, nope. Moest deinstalleren en weer opnieuw installeren. Werd intussen afgeleid op de officiële site toen ik daar was om CAW te downloaden haha. Want ik zag dat ik bijna 30 vriendverzoeken had (en zo lang was het niet geleden dat ik op de officiële site was lol) en ik had ook een "cadeautje" - dacht ik. Ging ik kijken, bleek dat ik een badge had ontvangen, omdat een simguru mijn recente Sims 2 huis (210 Wright Way) had gepromoot. Nou ja toen ik daar klaar was herinnerde ik me weer wat ik eigenlijk moest doen lol. CAW gedownload en geinstalleerd. Ik een nieuwe wereld aanmaken, kreeg ik dit soort grafische grapjes (niet leuk als alles al een beetje meh gaat)

Image

Toen CAW maar ge-killed, want alles was daarmee ook verschrikkelijk sloom. :unsure:
CAW weer opgestart, dat ging daarna redelijk goed. Dus ik dacht. Ok, nu ga ik ff in het spel kijken hoe het eruit ziet. Want CAW geeft het toch heel andes weer. En toen kregen we dat gedonder, want CAW wilde het spel niet starten. Ik kreeg geen errors te zien. Bij het kiezen van "edit in game" flikkerde het beeld (binnenin CAW zelf) eventjes en daarna niks.

Eerst gegoogled en gekeken wat het kon zijn. Zag mensen die een volledige nieuwe licentie hadden gekocht via Origin in verband met connectieproblemen. Dat ging me toch echt te ver. Daarbij weet ik dat het heeft gewerkt in het verleden, op mijn huidige account. Dus een nieuwe licentie zou onzin zijn. Daarna op Twitter hulp gezocht en na veel tips en gedoe, bedacht ik me ineens... Goh. Misschien moet ik anders eerst even m'n spel zo opstarten, buiten CAW om. Want ja, ik had mijn Sims 3 map gerenamed zodat ik geen store/cc/custom whatever in mijn spel zou hebben bij het maken van die nieuwe buurt. En ik ging er vanuit dat CAW wel nieuwe gamemappen zou aanmaken. Tja, niet dus! Bij De Sims 2 gebeurde dit wel, als ik geen Sims 2 map had in de Mijn Documenten, dan werd deze gewoon aangemaakt zodra ik Bodyshop of Homecrafter gebruikte. Les dus geleerd. Want toen ik het spel eenmaal had opgestart, en het daarna via CAW weer probeerde, lukte het ineens wel.

Verder heb ik nog een hoop gedoe gehad (en nog steeds) met mijn foto's en andere bestanden te laten syncen naar de Camera Roll op mijn iPad. Ik heb allerlei cloud services, maar tot nu toe is er geen een die dus direct de files vanaf mijn Mac/PC naar de Camera Roll synct. En ik weet, het klinkt lui, maar ik wil gewoon mijn bestanden op de computer naar een mapje slepen en klaar. Nu moet ik telkens per file kiezen om te uploaden. En dat is nogal omslachtig, zeker als je een foto maakt met je iPad, om die vervolgens dus naar je Mac te uploaden, daar te bewerken zodat de foto er beter uitziet en voorzien is van een fatsoenlijk watermerk, dan weer terug te kopiëren naar de iPad en vanuit daar moet het weer geimporteerd worden naar de Camera Roll, om vervolgens dus in Instagram te gebruiken. Nou reken maar uit hoelang je dan per foto kwijt bent. Moet sneller kunnen dacht ik zo :p Nu heb ik waarschijnlijk dankzij de vele tips op Twitter wel een oplossing, namelijk OneDrive... Alleen daarvoor moet ik dus upgraden naar Windows 8.1 ahhhhhhhh! Ik heb nog steeds Windows 8, want te druk en vergat het ook telkens.

Maw, ik heb ontzettend veel gedaan en ontzettend weinig bereikt. Jippie. :p
Attachments
caw.jpg

Team Llama
265 Posts
Wooahaaa engels druk?? ik gaat kijken :) ik kijk steeds op de nl site.

Wat een gedoe ja weer met CAW ik heb er weinig verstand van maar het lijkt me vervelend.

Ja verhuizen goed gegaan alles aangekomen. Dikke prima!

Ik zou echt hard met school bezig moeten maar kan me er gewoon niet toe zetten.

SNW Webmiss
14293 Posts
Vervelend is dat he als het niet lukt? Heb ik vaak met artikelen schrijven :(

Ben erg druk deze week met custom content maken. Morgen proberen huisje af te maken en te uploaden. En daarna hopelijk ook bezig aan filmpje voor 10 jarig bestaan enzo. Buhhh eng!

Team Llama
265 Posts
Woaaahaa jaa je bent leuk bezig wat betreft costum content ;)

Pfffff to do listje gemaakt en moet hard aan de bak :P al surf ik liever hier wat rond ;)

SNW Webmiss
14293 Posts
Zo moe bah :( ff lekker in Minecraft gespeeld vanavond maar ging daarna m'n Sims 3 spel in en het wil niet. Ik heb geen energie, geen inspiratie, en daarnaast doet De Sims 3 vervelend. Zucht!

Gnome Collector
96 Posts
ah dat is vervelend Rosie! Doet je Sims ondertussen het beter? En ondertussen niet meer moe? Of was het een kwestie van slapen?

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja ik heb het idee dat het wel iets beter gaat intussen (heeft mss tijd nodig?) maar wel nog moe. De klok vooruit zetten helpt dan niet :p maar goed daar komen we wel weer overheen. Desnoods slaap ik overdag een uurtje bij ofzo.

Sims doet het op zich weer goed. Ik had een huis dat mijn spel (tijdens bewerken via CAW) telkens liet vastlopen. Het bleef dan maar laden en ging niet terug naar Edit Town (Stad Bewerken?) iig, na 6 pogingen erachter dat het dus door de transparante tegels van ITF/Vooruit in de Tijd komt. Dus die kan ik gewoonweg niet gebruiken in CAW, dan loopt het vast. Jammer maar we doen het maar zonder. :) Sindsdien geen issues meer haha.

Team Llama
265 Posts

Scriptie stress en veel werken. Blij als het achter de rug is

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik dacht ik schop weer eens wat leven in dit topic (en dit forum :P )

Ben de laatste tijd weer enorm druk met downloads (en huizen) voor De Sims 4. Wil ook weer langzaam aan De Sims 3 gaan oppakken, heb er nog zoveel voor gemaakt wat nog niet online staat. :P

Vanavond ben ik bezig aan Simpedia. En ik ben ook bezig met het uploaden van "De Stijl" custom content :D www.simsnetwerk.com/sets/de-stijl

SNW Webmiss
14293 Posts

Erg druk op het moment met de Adventskalender op SNW.
Het is heel leuk om te doen, maar wel superveel werk!
Ik ga dus na december wel nog steeds dingen maken, maar dan niet elke dag meerdere downloads publiceren haha. XD

SNW Webmiss
14293 Posts
Ben deze week weer erg druk met de website. Allerlei dingetjes die nog moesten, plus nieuwe downloadpagina's (voor o.a. Stardew Valley). Verder ook druk met de RSS feeds en Bloglovin (wat een gedoe, er is het een en het ander misgegaan aan hun kant). En ben ook bezig met het toevoegen van downloads. :D

Previous

• Stats