Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

Wat wil je kwijt

Silly Social Bunny
51 Posts
Zo, net terug van een bbq met vrienden. Was eens leuk om te kunnen bijpraten, ook al was het nog maar twee weken geleden dat we elkaar nog eens gezien hebben. Een vriendin probeerde me over te halen om het die jongen gewoon te vertellen dat ik verliefd op hem ben. Ik heb me gewoon voorgenomen dat ik het hem volgend jaar in de zomervakantie vertel, dan zie ik hem daarna niet meer elke dag op school moest het negatief zijn. xd Al zou ik het nou ook niet bepaald fijn vinden moesten we elkaar niet meer zien, ook al zou hij me afwijzen. Wil hem gewoon ook als vriend houden. ^^
Daarnaast hebben we ook al afgesproken om te gaan kajakken. Ik weet nu gewoon al dat ik in dat water ga liggen. :p
Image

Team Llama
265 Posts
Klinkt leuk en gezellig :D en wat die jongen betreft :) you never know ;)

Ik ben klaar met de jongen die ik leuk vind. kan gewoon niet normaal doen dus hij stikt er maar in.

Ik had maandag gezellig avondje spontaan met een vriendin echt vakantie gevoel :) net als bij ons in het buitenbad zwemmen en gezellig in de zon liggen.

Nog tot zaterdag werken en dan nog 1 week full time werken en daarna heb ik wat dagies vrij :D

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb echt een rare periode. Wil dolgraag veel doen maar krijg voor mijn gevoel niks gedaan xD Ik wil ook wel heel veel dat moet ik toegeven. Site updaten, bouwen, spelen, moet mijn portfolio/blog gaan bijwerken, visitekaartjes ontwerpen/printen, beginnen met Retro Hugs, huis verder afmaken (vele vele ruimtes lol). Kortom genoeg te doen xD verveel me iig niet.

Heb vandaag nieuwe steunmouwen gehad, een tijdje geleden ook nieuwe steunkousen. De kousen zaten gelijk al goed. De mouwen zijn echter nog wel pijnlijk :/ maar goed heb een fotootje gemaakt vandaag:

Image

hoop dat ie te zien is haha :p

Ben ook erg creatief bezig weer. O.a. met m'n nieuwe Montana Black cans :3

Image

Team Llama
265 Posts

Ik begin last van de warmte te krijgen. ik vind dit weer heerlijk dat dan wel weer wel. maar slapen is heel anders wat.

Ik moet morgen nog 13 uurtjes werken en dan zaterdag nog en dan heb ik een paar dagen vrij :D

Gister lp gemaakt wou ik uploaden duurde super lang en toen viel mijn browser uit dacht laat maar upload wel als ik meer tijd heb :P

Silly Social Bunny
51 Posts
Sinds vandaag ben ik terug van vakantie en ik heb nogal een impulsieve beslissing genomen. Ik heb een Septum piercing laten zetten. Ik heb er wel al wat maanden over nagedacht om zo'n piercing te nemen, maar dat is zeker een half jaar geleden, dus toen ik vandaag voorbij een piercing studio liep, kwam ik met het idee om hem nu meteen te laten zetten. Toen ie net was gezet, was ik best wel trots. Die klem was ontzettend vervelend en liet mijn ogen tranen als een gek, dus ik weet niet of ik ooit nog een piercing laat zetten. Maar een uurtje later had ik er al enorme spijt van en wilde de piercing opeens niet meer. Jammer genoeg kan je je piercing niet uitnemen zolang hij niet genezen is en dat zou ook zonde zijn voor het geld. Ondertussen heb ik er weer vrede mee en ben ik er best wel weer trots op, dus op dit moment draag ik hem heel graag. Ik heb ook voor de septum gekozen omdat je die heel gemakkelijk kan verbergen in je neus. :')

Image
Image

Team Llama
265 Posts
Stoer man!!! ik zou dat echt niet durven maar ik kan niet goed tegen piercings heb één in mijn neus gehad maar die ging keihard ontsteken helaas.

Woeei ik heb misschien toch een afspraak al geloof ik nog geen woord van wat die jongen me allemaal wijs maakt.

mijn broertje heeft zijn rijbewijs gehaald en vind zichzelf god omdat ie het in 1x had en ik in 2. blegh, zon haat aan zijn arrogante gedrag he

Silly Social Bunny
51 Posts
Ahw, dat is jammer zeg. D: Ik heb ook wel een beetje bang dat mijn septum gaat ontsteken, dus ik hoop dat die geneesweken zo snel mogelijk achter de rug zijn. :')

Vandaag mijn nieuwe tattoo laten zetten and I love it! Ik heb zelfs 20 euro korting gekregen omdat de tattoeëerder de tattoo zelf ook mooi vond. En omdat ik 20 euro te kort kwam. x'D Ik had nog voorgesteld om nog 20 euro bij af te gaan halen, maar dat moest niet van hem. :')
Image

Team Llama
265 Posts

en wat tof dat hij je korting gaf zeg!

Silly Social Bunny
51 Posts
Image

Dinsdag heb ik mijn rijbewijs gehaald. Ik ben zo blij dat ik nu van al die lessen af ben. ^^
Image

Team Llama
265 Posts
Coowl heb je er nog een speciale betekenis achter?

en gefeliciteerd met je rijbwijs! :)

Zo ik heb vandaag start dag gehad. klas gezien, belangrijke datums opgeschreven en ik kon weer lekker naar het noorden.
niet heel super geslapen moet echt weer wennen om op mijn kamer te slapen.

Vanavond laatste training van seizoen en dan vanaf maandag aan mijn laatste jaar beginnen. ( is het al weer zomer? )

SNW Webmiss
14293 Posts
Ohhh wat een leuke updates hier weer. Excuses voor de laaaaaaaaange vertraging van mijn kant. Heb het echt verschrikkelijk druk, maar ga proberen weer vaker op het forum te zijn. :D

Ik heb zelf twee simpele gaatjes aan beide kanten van mijn oor, en eentje rechts bovenin. Heb eigenlijk ook een neuspiercing maar die draag ik niet echt meer. Heb vaak allergieen en dan helpt dat niet echt :p Heb ook een wenkbrauwpiercing en die draag ik wel nog. Heb er eerst eentje rechts gehad maar ik bleek allergisch voor titanium dus mijn lichaam stootte het af. Laten verwijderen en gelijk links een nieuwe laten zetten en die heb ik nu al een paar jaar. Met gouden staafje maar titanium bolletjes. Ik hou niet van goud haha :p

In augustus was het een gekkenhuis ivm Sims Camp. Daarna ook erg druk ermee geweest. Ook heel druk geweest met Belmont. En het is nu niet beter, ik kom om in het werk met de site. Maar het is wel leuk :D

Vanavond een nieuw thema op de website gelanceerd, morgen eindelijk eens met Vooruit in de Tijd beginnen :D Moet ook nog Belmont fixen en huisjes afmaken. En veel reviews. En nieuws updaten.

En in real life moet ik mijn portfolio/blog nog in orde maken. Projecten afronden. Ons huis is ook nog niet af dus daar zijn we nog lekker mee bezig. Ennn nog zoveel meer xD

Team Llama
265 Posts

Ook hier druk gehad. Het nieuwe thema vind ik mega leuk Rosie :D

Verder mijn telefoon kapot 3 weken kwijt geweest maar gelukkig hij is er weer. Nu alles er weer opnieuw aan het opzetten.

Net deze week gehoord dat ik met stage moet stoppen. Ik zit nu in een emotionele rollercoaster. Ik voel me echt onwijs slecht maar goed maandag hopelijk alles op een rijtje zetten opstaan en weer door gaan.

SNW Webmiss
14293 Posts
FF het forum nieuw leven inblazen hoor! Lang geleden dat ik hier ben geweest. Tja er gebeurt meestal ook niet zoveel, en ik heb zoveel gaande haha. Laten we het een voornemen maken, om in 2014 vaker op het forum te zijn! :D

Ik ben deze week heel druk met het bijwerken van alle frontpages (SNW, Spore, MySims, SimCity, en inmiddels ook SNW Games!!!)

En komende week hebben we natuurlijk de verjaardag van De Sims, dus daar gaan we ook wat leuks mee doen.

In real life gaat alles z'n gangetje hier. Mijn kantoor is inmiddels ver af (maar niet helemaal). Ik heb recentelijk Copics gekocht waar ik hopelijk wat tekeningen mee kan maken om via Etsy te verkopen. Heb ook een Society6 shop waar ik prints ga verkopen. Druk druk druk!

Hoe is het met jullie?

En thanks Mari, ik laat het forumthema voorlopig zoals het is. Vind het wel mooi zo :D Past nog steeds wel een beetje bij de huidige SNW. Bruintinten xD

En idd vervelend van je stage, wist er al van natuurlijk. Hopelijk nieuwe kansen in 2014!

Silly Social Bunny
51 Posts
De afgelopen maand was zo'n turbulente maand op vlak van liefde. Ik heb volgens mij al eerder gezegd dat ik verliefd ben op iemand van mijn klas en op zich was het eigenlijk een geweldige maand. Ik ben veel met heùm omgegaan, heb hem vaak thuis gebracht, ben met hem naar de stad geweest, etc... Maar helaas krijg ik na zo'n hoogtepunt altijd een dipje en voel ik me ontzetten rot. Zo ging het de afgelopen maand op en neer. Tot donderdag. Het ging weer voor even geweldig en donderdagnacht gingen we 100 dagen vieren. In België vieren laatste jaars dan dat ze nog maar 100 dagen les hebben. Dan zetten we de school op stelten, verkleden ons en gaan uit. Nou, donderdag waren we dat dus aan het vieren en ik had iets te veel Wodka op en ik ben een gevaar wanneer ik dronken ben en een mobiel vast heb. Ik begon op een bepaald moment te sturen dat ik mijn crush miste (hij was opeens weg gegaan met andere mensen later die avond) en dat het me niet lukte om hem te vergeten. Beetje zielige praat dus, maar goed. Het idee was om die dingen naar mijn beste vriendin te sturen, maar omdat ik niet helemaal meer helder was, had ik het naar mijn crush gestuurd. Dus nu voel ik me een beetje een idioot. Ik was zo bang om hem maandag onder ogen te komen, maar goed. Ik moet maar de gevolgen dragen. Maar aangezien hij nog wat spullen van me had, die ik vergeten was mee te nemen naar huis (hij was namelijk zo lief om mijn spullen mee te nemen), heb ik maar gevraagd of ik langs kon komen om mijn spullen op te halen. Dus met een bang hartje naar zijn huis gereden en mijn spullen opgehaald. Het viel op zich wel mee, want hij begon niet over mijn berichtjes en we waren gewoon aan het lachen over het feit hoe dronken we waren toen. Mijn gevoel zegt dat hij nu denkt dat het gewoon dronken praat is en daar voel ik me een beetje dubbel om. Ach, het staat al maanden op de planning dat ik het hem dit jaar ga vertellen en dat zal dan ook gebeuren. Weet alleen niet wanneer dit gaat gebeuren. Ik zie wel. Als hij erover begint, dan zeg ik gewoon eerlijk dat ik verliefd op hem ben en anders vertel ik het hem, wanneer ik al mijn moed bij elkaar geschraapt heb. :')
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ohh ik hoop dat het goedkomt, vast wel! Hou ons op de hoogte he :D

• Stats