Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

Wat wil je kwijt

SNW Webmiss
14293 Posts
Nou mijn Flash probleem is gelukkig weer opgelost. Dus voortaan kan ik weer YT openen en uploaden xD

Adidas <3 Ik wil graag een nieuw vest binnenkort. Ff kijken tot wanneer de sale is en of er nog iets is in mijn maat. Ook al ben ik duidelijk wel wat aan het afvallen, ik wil toch graag een ruim vest. Dat zit lekkerder haha :p

Ik ga dit weekend aan Belmont werken en een huisje maken voor op SNW :D
Als het lukt ga ik ook (in ieder geval de website) een thema makeover geven. De huidige is dan niet voorgoed kwijt, maar ik ga het thema van vorig jaar deels opnieuw maken voor op de huidige site :D Dus dat wordt spannend haha.

Team Llama
265 Posts
Oh fijn dat je probleem weer is opgelost!

Jaa, het komt dinsdag binnen hoop dat alles in de goeie maten zijn besteld :P

Oh klinkt erg leuk ik ben benieuwd.

Ik heb weer een dipje veel negatieve dingen die tegelijk komen. Soort van Ruzie met **** (rosie weet wie) die mij niet begrijpt en alles maar bij mij neer legt. Ik ben dr klaar mee :(

Vandaag ga ik laatste studententijd LP maken :) als Fraps en Sims mee wil werken :P
Morgen mijn assesment en dan heb ik van school echt vakantie! alleen nog een stage dus! hopelijk kan ik dat nog regelen voor de vakantie echt in gaat!

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik wou hier reageren maar toen moest ik net weg :p Dus nu maar even doen haha.

Ik weet idd wat er speelt. Hoop dat het allemaal snel goedkomt, of anders goed afloopt enz. :(

Ik ben vandaag ook weer bezig met Dragon Valley maar ben zo moe pffff. Mss ff dutten tussendoor. Hoopte het vanavond af te hebben maar dat is te optimistisch denk ik :p

Team Llama
265 Posts
:) ja ik zie dat je druk bezig bent met Dragon valley :) als ik twitter zo bekijken :) ben benieuwd naar de review.

Ik ga gewoon verder met mijn leven :) ga proberen me niet meer druk te maken :P wat moeilijk gaat.

ondertussen op zoek naar een nieuwe stage plek misschien dat ik in leeuwarden zou kunnen stage lopen is wel 1.5 uur reizen vanaf mijn ouders en een uur vanaf zwolle maar is niet anders. moet er wat voor over hebben.

Vanavond nog op visite bij een vriendin die geslaagd is voor de ALO en nu lekker muziek luisteren en bijkomen van de dag.

SNW Webmiss
14293 Posts
Haha ja ik ben altijd erg druk met Sims, nu overlappen er een aantal dingen, niet zo handig.

Ik hoop dat het nog lukt met een stageplek!

Vandaag ga ik druk bezig met de website (aantal dingen fixen, toevoegen enzovoorts), de Dragon Valley review schrijven en hopelijk ook afronden, dan nog wat bouwen in Belmont. En ook nog spelen (o.a. voor de review) van Exotisch Eiland. Hoop dat het allemaal lukt. Slaap erg weinig dus moet mss ff bijslapen.

Team Llama
265 Posts
zo, zo jij hebt het maar druk met alles :)

Ik zelf teleurgesteld omdat ik dus geen exotisch eiland heb gekregen wachten tot hopelijk volgende week dinsdag. Gelukkig heb ik een aantal drukke dagen waarop ik toch niet kan gamen dus dat komt dan wel weer uit.

Iemand negeert me heel hard op de app wat ik echt niet toff vind :(

Aankomend weekend word heel druk maar wel vol met gezelligheid.
Morgen vrijgezellenfeest, Zaterdag en zondag bij een vriendin. Maandag personeelsuitje en dinsdags ehbo herhaling.

dan heb ik 5 dagen vrij waarin ik allemaal feestjes heb. Daarna druk aan het werk.

Silly Social Bunny
51 Posts
Ik kom hier laat mee, maar ach, ik wil het kwijt, dus wat maakt het uit. :p
Ik ben eindelijk voor mijn vijfde jaar geslaagd en kan dus naar mijn laatste jaar. Normaal zou ik nu mijn diploma moeten gehaald hebben samen met mijn vrienden, maar ik mag niet klagen. Als ik niet was blijven zitten, dan had ik niet in mijn geweldige klas van dit jaar gezeten en had ik zeker niet die geweldig lieve jongen leren kennen. -wbw- Geluk bij een ongeluk kan je wel zeggen. Het gaat wel vreemd zijn als ik tijdens de midda niet meer met mijn oude vrienden kan afspreken, maar dat geeft me meer tijd om met die jongen te praten en hem te hersenspoelen. 8-)

Het is officieel nu, deze vakantie heb ik een nieuwe tattoo. Het ontwerp is klaar and I like it a lot. 8D
Image

Team Llama
265 Posts
Super dat je over bent naar je laatste jaar :) en joh veel succes met die leuke jongen! ik hoop dat jij meer geluk hebt dan ik :P

Ik mag solliciteren voor een stage. Het is mijn laatste kans anders heb ik volgend jaar geen stage plek dus best wel stress. Hopelijk mag het!

Zo irritant een jongen zo leuk vinden en hij zegt dat ie jou ook leuk vind maar vervolgens wil die geen contact en duwt me steeds verder van hem af :(

Gister heel groot soort van bruiloft feest gehad van een goede vriendin! :) was erg gezellig :D nu dus een brakke zaterdag. Vanavond naar het feest van mijn oom en tante en zondag naar het feest van mijn nicht :O drukke dagen :D

SNW Webmiss
14293 Posts
Klinkt allemaal erg leuk (op een paar dingen na dan)! Ik denk trouwens ook steeds vaker over een tattoo. Maar het moet goed voelen zeg maar, je haalt het niet ff weg haha.

Ben nog altijd erg druk met de website, maar ja wanneer niet he :p Vanavond hopelijk dan eindelijk de Dragon Valley review afronden! Zal het lukken? En nog een boot uploaden!! :D

Vanavond gaan we ook even wat aan de website werken (maar forum draait los, dus dat zou in ieder geval geen problemen moeten opleveren :p )

Morgen ga ik naar de kousenzorg om mijn benen en armen opnieuw te laten opmeten voor nieuwe steunkousen en steunmouwen.

Silly Social Bunny
51 Posts
@Marii; Dankje! :p Mij kennende heb ik helemaal geen geluk op dat gebied. xd Daarbij heb ik ook nog eens concurrentie and she's not exactly my most favorite person in the world. Ach, tienerproblemen. xd

Vreemde jongen trouwens, maar misschien voelt hij zich wat ongemakkelijk bij het binden aan iemand? Ik heb geen idee, maar er zal wel een reden achter zitten. ^^

@Rosana; Ja, er zit altijd een lang denkproces achter. xd Over deze tattoo heb ik wel een goed voorgevoel. Ik vind het ontwerp en de betekenis erachter mooi. :p

Ik heb dus helemaal geen zin in morgen. Moet namelijk heel vroeg opstaan om de oprijlaan te vernieuwen. It's going to be hell, I can feel it. D: Gelukkig heb ik vrijdag alweer afgesproken met een vriendin om te... geen idee wat we eigenlijk gaan doen. Waarschijnlijk gaan we ons weer als twee idioten gedragen. ^^
Image

Team Llama
265 Posts
Ja idd, gaat hier ook zo! deze jongen doet zo vreemd en weard dat ik zelf al besloten heb me er niet meer druk om te maken. Ik ga lekker mijn gang en als die nog iets van me wil zal die zelf achter me aan moeten.

@Rosie: Je hebt veel leuke dingen gemaakt laatste tijd :D heb je huisboten inmiddels in mijn spel zitten :) vind ze asome :)

Woeei vanochtend sollicitatie gehad voor eindstage. laten we zeggen dat ik half ben aangenomen en nog een keer op gesprek moet komen met concrete leerdoelen. Daarnaast is het nog niet zeker of ik ben aangenomen wegens budget ofzo? i dont know.. hoor dinsdag meer

Woeei zaterdag ga ik livestreamen :D heb er nu al zin in :D aangezien ik zondag ochtend moet werken is het leuk om mijn zaterdag avond aan de sims te besteden :D

Silly Social Bunny
51 Posts
^ Zo moet dat! Als hij echt zoveel van je houdt als hij zegt, dan komt hij uiteindelijk wel naar je toe. ^^

God, ik hou van Dragon Valley. Ik kon het niet laten om meteen een heks te maken voor in deze wereld. Nu nog even The Duke of Bows Renaissance Faire kopen zodat ik kan proberen om aan een zwarte draak te komen. :')

Gisteren heeft mijn beste vriendin één van haar grote geheimen aan me verteld. Ik zou zeggen grootste, maar dat kan ik natuurlijk niet zeker weten. Toch voel ik me vereerd dat ik de eerste ben aan wie ze het verteld heeft. :p
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ohhh dat klinkt groots van je beste vriendin! :D

Ik vind Dragon Valley ook echt supercool. Maar ben er ivm de review wel zo erg mee bezig geweest dat ik nu ff iets anders wil haha. Dus ff lekker terug naar Isla Paradiso nu :D

Thanks trouwens Mari, ik doe m'n best :D mensen maken nog niet echt heel erg gebruik van het request topic. Ik heb twee verzoeken gehad waarvan eentje niet op de site mag staan. Moet helemaal prive blijven en hoewel ik graag help, gaat dat veel werk/tijd kosten dus dat moet dan maar ff wachten denk ik.

En je weet mijn mening he over die jongen... het is idd jammer maar hij moet er ook maar wat voor doen!

Vanavond ga ik proberen een resort te maken. Moet wel cool zijn haha. :p

Team Llama
265 Posts

mijn livechat gister was geslaagd! :) rond de 53 viewers ik ben tevreden en het was nog gezellig ook :)

@demyself: Ja ik hoop het krijg er geen hoogte meer van het is me weg duwen en weer terug halen. Waar ik nu gewoon echt klaar mee ben.

@rosie :D jaa ik zag een sneekpeek voorbij komen en zag er gaaf uit :D

SNW Webmiss
14293 Posts
Na een pechdag gister is het vandaag ook nog een beetje meh. Krijg telkens blauw scherm bij een van de harde schijven. Dus twee schijven stuk? Ben er zo klaar mee! En het glutenvrije pannenkoekenbeslag dat ik heb is vies en werkt voor geen meter. Ik haat pannenkoeken xD

Vanavond hopelijk weer verder aan resort. Ik probeer (stop-motion) bij te houden wat ik doe. Maar kost veel werk om dat telkens bij te houden en vooral ook veel schijfruimte. En raad eens wat ik niet meer heb? Vandaar dus die schijfissues. Ik probeerde dingen op de externe disk te zetten en hij crasht nu als ik erop wil. Ik zou zo een nieuwe HDD kopen maar Wouter is t niet eens geloof ik. :(

• Stats