Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

Wat wil je kwijt

Team Llama
265 Posts

Mijn eindgesprek ging goed :) mooie 7.5 gekregen dus ik ben tevreden :D nu lekker door met stage lopen.
morgen een half dagje werken en dan avonds naar een feesttent bij een vriendin van mij in het dorp.
Ook wel aan toe ff weer een avondje met de voetjes van de vloer :D

SNW Webmiss
14293 Posts

Ik duik zo eindelijk mijn spel in :p Heb zoveel ideetjes en dingen om te doen.

Team Llama
265 Posts

ik had ook willen spelen vandaag maar denk dat het morgen word en dan alleen een lets play :)

ga me zelf zo ff toonbaar maken :D vanavond lekker avondje stappen en mijn favoriete cover band komt :D

SNW Webmiss
14293 Posts
Klinkt leuk :D Ik ben aan de site bezig, wat kleine dingetjes fixen maar ook wat grote dingen. En straks lekker weer spelen en bouwen! Zin in ^^

Team Llama
265 Posts

wat een nacht!!! was erg gezellig man man! 2 uurtjes slaap gehad dus ben nu aardig moe. scheelde dat ik geen drank heb gehad (A)

Silly Social Bunny
51 Posts
Haha leuk! Ja ik ben er niet zo van maar ieder zo z'n hobby toch ^^ En ik geloof dat mijn zusje ook fan is van 1D :p

Nou ik ben vandaag dus naar EA geweest voor Exotisch Eiland. Was erg spannend weer zoals altijd maar ook echt heel erg leuk. Weer veel bekenden gezien. :) En natuurlijk gespeeld! Morgen mogen we vanaf 18h publiceren. Ik zal wel zien of dat gaat lukken of niet. :)
Het is leuk om te lezen en het verbeterd mijn Engels, aangezien ik ze enkel in het Engels lees. :p Al zou ik wel graag een Nederlandse 1D fanfic site willen bouwen waar Leden dan hun fanfics op kunnen plaatsen, maar dat zal iets voor de toekomst zijn. Op het moment heb ik geen idee hoe ik daar aan moet beginnen. x'D

Ik heb de preview net gelezen. Hij was leuk! Ik kijk uit naar de zeemeersims. :')
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Haha thanks! :D heb veel goede feedback gekregen, echt leuk ^^

Nou ik heb vandaag een grapje in een project zien veranderen...

The Sims 4 Faces Project is begonnen!

Facebook: https://www.facebook.com/TheSims4Faces
Twitter: http://twitter.com/TheSims4Faces

Team Llama
265 Posts

@DeMyself: Ik vind je idee wel leuk :) ik zou het gewoon doen :)

Zo vandaag dagje vrij met heerlijk weer. De laatste dingen uitgeprint voor mijn assesment ( belangrijk gesprek voor overgang naar 4e jaar) zo ff mijn paper schrijven en nog een profilerings contract maken.

En dan ook nog beetje genieten van mijn vrije dag! dus ff lekker simmen en van het weer genieten.

Vanaf hierna moet ik weer tot aan zaterdag werken dus dikke 8 dagen.

SNW Webmiss
14293 Posts
Veel opdrachten zeg. En idd lang werken ook 8 dagen!

Nou ik heb zoveel problemen met de launcher van mijn spel dat ik het ff kwijt ben. Ben nu alles handmatig aan het deinstalleren. En dan later maar weer de boel opnieuw erop zetten
Hopen dat dat allemaal goed gaat.

Team Llama
265 Posts

inmiddels al weer 2 dagen van de 8 er op zitten. Morgen weer stage :)

Vanmiddag mijn zelf sim bijgewerkt en video's gemaakt. beetje jammer dat ie nu mijn zelf sim ook niet wil uploaden naar de uitwisseling

SNW Webmiss
14293 Posts
Ohhh dat is idd jammer als het niet lukt.

Met de launcher is het ongeveer goed gekomen na veel proberen. Vandaag lekker met de legacy spelen en mss een klein huisje ofzo :p

Team Llama
265 Posts

ik heb de 8 dagen werken er op zitten. Ik zou vanavond stappen maar ben eigenlijk bek af dus weet nog niet zeker of ik ga. Daarnaast gaat het waarschijnlijke dure entree kosten.

Verder is mijn webcam gekomen wat ik super leuk vind :D binnenkort foto's maken voor sims 4 faces project :) echt een mooi ding :D

En nu ja ik denk dat ik zo ook maar ff ga simmen met de razzleberry's of Twizzlebrooks

Silly Social Bunny
51 Posts

@DeMyself: Ik vind je idee wel leuk :) ik zou het gewoon doen :)

Zo vandaag dagje vrij met heerlijk weer. De laatste dingen uitgeprint voor mijn assesment ( belangrijk gesprek voor overgang naar 4e jaar) zo ff mijn paper schrijven en nog een profilerings contract maken.

En dan ook nog beetje genieten van mijn vrije dag! dus ff lekker simmen en van het weer genieten.

Vanaf hierna moet ik weer tot aan zaterdag werken dus dikke 8 dagen.
Ja, ik ga het waarschijnlijk wel maken, ik zou het graag maken voor mijn GIP volgend jaar. Heb ik meteen ook mijn motivatie om eraan te werken. :p
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik ben zoals altijd weer druk met van alles rondom de website :p

Maar vanavond ga ik weer met mijn legacy spelen en als het lukt ook updaten. Ik ga denk ik proberen om op zondag voortaan een update te plaatsen van mijn legacy, mits ik ermee heb gespeeld. :D

Team Llama
265 Posts

Morgen mijn laatste zwemles van het seizoen. En maandag mijn assesment voor school doen en dan kan ik zeggen dat ik eindelijk vakantie heb. ( al moet ik daarna volle bak werken)

Gister nieuwe kleren besteld bij de adidas shop was veel geld maar goed voor een keer mocht het van me zelf.

Vandaag denk ik lekker simmen aangezien het niet erg mooi weer is en afwachten of ik mag solliciteren voor een stage plek.

• Stats