Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

Wat wil je kwijt

Team Llama
265 Posts
Op meerdere fora's staat dit topic wel. Het wat wil je kwijt topic. Ik dacht laten we hem ook op SNW in de lucht gooien :)
zeg hier wat je vandaag gaat doen of wat je gewoon kwijt wil!

Ik ga vanmiddag ( een klein uurtje ) de jongen eindelijk zien die ik al een tijdje leuk vind :oops: Wish me luck!

SNW Webmiss
14293 Posts
Leuk idee! Ja we hadden eerst een Chit-chat topic, al vele jaren. En dat was denk ik dan onze versie van "Wat wil je kwijt" :p maar het is wel tijd voor een nieuwe inderdaad.

Ik ga vandaag een huisje afmaken:

Image

Team Llama
265 Posts
Ja ik dacht laten we gewoon zon topic starten! :P

Ik zag het huis al voorbij komen op fb maar damn hij is leuk! als die af is wil ik hem hoor (A) echt leuk en eigen huisje.

Zo vandaag sollicitatie voor eindstage gehad. Opzich de stage instelling is echt fantastisch ziet er allemaal super mooi uit en klinkt leuk! ik heb alleen het idee dat ze niet zo fan van mij waren. Dus ik ga er vanuit dat ik niet ben aangenomen. Jammer maar helaas!

SNW Webmiss
14293 Posts
Dat zou jammer zijn maar idd soms voel je al meteen of het klikt of niet he...

Het huisje is zo goed als af. Nou ja ik vind het af hahaha. Nu screenshots aan het maken en ff aan het zoeken hoe ik goede filmpjes kan maken enz. Dan maak ik straks ook gelijk een filmpje voor de promo! :D Ga m vanavond uploaden!! :D Spannend haha.

Team Llama
265 Posts

Ik ben vandaag vrij heb soort van vakantie! alleen nog stage en ik moet mijn assesment nog eind juni doen.

Vandaag ff een lesvoorbereiding maken en daarna lekker simmen en leuke dingen doen. kan nu toch even niks voor school doen.

SNW Webmiss
14293 Posts
Lekker :D ja zoals je misschien al doorhad was ik er gisteren niet. Echt superziek, niet leuk. Ben nog steeds ziek maar het gaat wel een stuk beter. En ik baalde zo dat ik niet gisteren aan de legacy challenge kon beginnen. Dus kon vandaag echt niet ook nog eens in bed blijven. Ga dan ook zometeen direct aan de slag :D Ik zal mijn verhaal op de website en het forum plaatsen denk ik. En ik ga niet een Let's Play maken haha maar ga wel een promo video denk ik maken. Misschien meerdere (per generatie een leuke video ofzo). :D We zien wel. Heb er zin in. Nu nog meer mensen zover krijgen gezellig mee te doen :p

Team Llama
265 Posts
Ja het is super leuk!! wel moet ik wennen dat ik maar met 1 sim begin haha en zo weinig geld :P

gelukkig voel jij je al wat beter!! :) ik ben beetje in een chagie bui ofzo weet niet. heb wel lekker gesimt vandaag morgen weer lekker drie dagjes stage :) heb er al weer zin in :D lekker bezig zijn. Vind het heerlijk om vrij te zijn maar merk nu al dat ik me snel verveel. :P

SNW Webmiss
14293 Posts
Nou ik voel me wel beter als de eerste dag dat ik ziek werd maar ben nog steeds hetzelfde nu, dus niet echt beter. :( En nu is Seth ook nog ziek. Blergh.

Ik heb eergisteren een Sim aangemaakt, maar nog niet mee gespeeld want... tromgeroffel. jawel, voordat ik kon saven hing het spel. :( Heb de Sim wel in CAS opgeslagen dus ff opnieuw maken straks. En dan beginnen :D

Silly Social Bunny
51 Posts
Ik voel het al, de proefwerken zijn in aantocht. Heel de avond geleerd voor de aankomende proefwerken en aan mijn debat voor Frans gewerkt. Tijd voor wat ontspanning, fanfiction lezen! :veryhappy:
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Klinkt leuk! Wat voor fanfiction lees je graag? Of vraag ik dan teveel hihi :p
Ik hou t eigenlijk bij Sims verhalen op Tumblr... :p niet echt fanfiction alhoewel er soms ook dingetjes van Supernatural bij zitten.

Team Llama
265 Posts

Ik zelf lees verschillende blogs en volg een sim verhaal haha.

Vandaag weer leuke stage dag gehad :) morgen eindgesprek :D we zullen zien

SNW Webmiss
14293 Posts

Ik ga over ~8,5 uur de deur uit voor het Exotisch Eiland event. Zin in, maar ook weer niet. Beetje persoonlijk. Wordt vast leuk hoor alleen heb ik gewoon niet echt een goede week :p

Vandaag met de legacy gespeeld, geen tijd meer om de site te updaten maar komt zsm!

Silly Social Bunny
51 Posts
Klinkt leuk! Wat voor fanfiction lees je graag? Of vraag ik dan teveel hihi :p
Ik hou t eigenlijk bij Sims verhalen op Tumblr... :p niet echt fanfiction alhoewel er soms ook dingetjes van Supernatural bij zitten.
Oh nee hoor. :p Ik lees 1D slash [boy/boy] fanfiction, maar dan alleen als het over Zayn en Niall of Liam en Niall gaat. ^^ Voor de rest moet er lekker veel drama inzitten en natuurlijk ook wat fantasie. Helaas ben ik een beetje kritisch en kan het soms dagen duren voor ik een fanfiction gevonden heb die ik echt goed vind. :/ Ach ja, het blijft een leuke bezigheid. :'D

@Marii; Dankje! :p
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Haha leuk! Ja ik ben er niet zo van maar ieder zo z'n hobby toch ^^ En ik geloof dat mijn zusje ook fan is van 1D :p

Nou ik ben vandaag dus naar EA geweest voor Exotisch Eiland. Was erg spannend weer zoals altijd maar ook echt heel erg leuk. Weer veel bekenden gezien. :) En natuurlijk gespeeld! Morgen mogen we vanaf 18h publiceren. Ik zal wel zien of dat gaat lukken of niet. :)

SNW Webmiss
14293 Posts
Zooooo de Engelse preview van Island Paradise is af. Vanavond nog "even" vertalen en dan kunnen we weer verder met o.a. Dragon Valley en meer downloads :p

Heb wel de hele nacht doorgewerkt dus ben helemaal kapot nu. pfff. Slaap nodig.

• Stats