Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

[NL] Hé, de site is veranderd?!

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik zal proberen dit zo kort mogelijk te houden, maar ik moet wat dingetjes uitleggen over de nieuwe website en het forum waar je nu naar kijkt. ;-)

Hoewel ik al jaren aan de nieuwe website werk, heb ik nooit echt een kans gekregen deze goed af te maken, simpelweg omdat ik het te druk had met mijn werk en mijn privéleven. Hoewel ik beide nog steeds heb :p wil ik toch graag verder met SNW. Ik heb het zo gemist! Voor de Gamescom had ik besloten dat ik gewoon een goede website nodig had, en dat is de reden dat ik de website en het forum zo gehaast online heb gezet. Maar je moet weten dat dit het nog lang niet is...

De oude websites waren allemaal los van elkaar. Ik heb de Engelse SimsNetwork en de Nederlandse SimsNetwerk samengevoegd, dit zal heel wat tijd besparen in de toekomst. Op dit moment is enkel het nieuws en het forum online. Het forum bevat nu alles van SimsNetwork, SimsNetwerk en ons Spore forum van SporeNetwork. Ik heb, nadat alles was samengevoegd, alle leden met 0 berichten verwijderd. De reden is heel erg simpel. Deze mensen loggen hoogstwaarschijnlijk nooit meer in, als ze zich uberhaupt nog kunnen herinneren dat ze hier lid waren. Kijk SNW is al bijna 7½ jaar oud. We hadden meer dan 150.000 leden in totaal. We hebben er nu nog "maar" 1800-1900 over. Ik zie dit niet als een verlies. Sterker nog, ik denk dat dit echt een positief iets is! Voor de server is het minder zwaar, maar het heeft ook voordelen voor jullie! Want een heleboel gebruikersnamen zijn nu weer beschikbaar! :veryhappy:

Nu hebben een heleboel mensen onze nieuwe "Moonbeam" versie van de website al gezien. Spoedig zullen we ook Filmore en Sanbello toevoegen, beide hebben website en forum thema's die geïnspireerd zijn op thema's die we in het verleden op SNW hebben gehad. Een beetje nostalgie! Deze thema's zijn alleen beschikbaar voor leden!

Spoedig zullen we veel meer items op de website toevoegen, of eigenlijk, onthullen. Items zoals downloads, goodies (wallpapers), Simpedia, hulppagina's, legacies, tutorials en meer. Je kunt het beste gewoon de website in de gaten houden zodat je al deze wijzigingen met eigen ogen kunt zien! Het is het wachten waard, daar mag je vanuit gaan!

Met de lancering van deze vernieuwde website, hebben we ook een ander team. Ik ben er natuurlijk nog. ChEeTaH is er nog steeds. Hij is een beetje de technicus hier, als er iets niet goed werkt, is er een grote kans dat hij het oplost. Dan hebben we nog twee toffe forum admins; Paul en Mogway. En we hebben drie geweldige forum mods; Jeffrey, Jean en Patricia. Sommige teamleden zijn nog aan het nadenken over de dingen die ze willen doen, naast het netjes houden van ons forum. Hier komen we binnenkort nog op terug!

Met alles waaraan we nu werken, moet je er rekening mee houden dat de website soms wat rommelig is; het forum moet nog grondig schoongemaakt worden, pagina's zullen het soms niet doen, bepaalde dingen zullen niet werken. Je kunt het ons altijd even laten weten op het forum als je iets tegenkomt. :D

Ik wil jullie (terug) verwelkomen op SNW. We hopen dat iedereen het naar z'n zin zal hebben. En we hopen dat je van de (positieve) veranderingen kunt genieten die de komende paar maanden gaan plaatsvinden! :cute:

==================================================

CHANGELOG 24 augustus 2011

• 450+ leden (afkomstig van SimsNetwork) stonden in de verkeerde (niet meer bestaande) groep. Daarom konden deze leden niet inloggen of hun wachtwoord wijzigen. Dit is nu opgelost.
  • Het forum schakelde zichzelf soms uit vanwege de server load. De instellingen zijn aangepast zodat dit niet meer zomaar gebeurt.
  • The Sims Social subforum en Non-Sim Games subforum toegevoegd.

CHANGELOG 27 augustus 2011

CHANGELOG 2 september 2011

• We hadden een heleboel belangrijke berichten op de frontpage, die had ik veranderd in sticky berichten. Dat waren er echter nogal veel dus ik heb nu het Spotlight blok aangezet. Dit blok is eigenlijk voor onze downloads, maar heeft nu eventjes de functie om onze meest recente previews, reviews en een link naar het forum weer te geven. Dit alles totdat de echte navigatie (menu balk) terugkeert, deze komt binnenkort terug!

CHANGELOG 4 september 2011

• Veel CSS werk gedaan (nog niet helemaal klaar, maar heb een hoop verbeterd). Vooral bij de Privéberichten.
  • Een heleboel profielvelden toegevoegd op het forum en de website. De meeste van deze profielvelden worden gesynchroniseerd. Dus als je op de website iets invult, dan wordt het naar het forum gekopieerd en andersom. Dit geldt trouwens niet voor de (nog niet voltooide) Games lijsten op de website. Dit zijn exclusieve website only dingen. Niet omdat ik het zo wil, maar het is niet mogelijk op het forum. Helaas.

CHANGELOG 5 september 2011

• Een uitgebreide gids geschreven voor de teamleden, zodat ze weten hoe ze nieuws moeten toevoegen. Dit lijkt wellicht simpel, maar er moet behoorlijk wat gedaan worden om het er mooi uit te laten zien!

CHANGELOG 11 september 2011

• Een heleboel unieke en nieuwe icoontjes gemaakt voor de profielpagina's. Sowieso krijgen de (website) profielpagina's een flinke makeover. We zijn daar nog niet helemaal mee klaar, maar je kunt dus al wel aangeven welke games jij hebt. Dit is mogelijk, niet verplicht. We zien dit gewoon als een leuk extraatje voor onze leden. Hier is een preview (klik om een grote screenshot te zien):
Image
Last edited by Rosana on Sep 11, 2011 10:12pm, edited 9 times in total.
Reason: Changelog!!

Gnome Collector
75 Posts
Ben benieuwd wat er allemaal nog gaat komen. :)
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Thanks Nefje :D Er gaat nog veel komen, maar ik doe het nu stukje bij beetje, want alles in één keer gaat gewoon niet lukken vrees ik. Maar zo is er dus wel telkens weer iets leuks om naar uit te kijken. :P

Team Llama
265 Posts

SNW Webmiss
14293 Posts
Hihin thanks. ik moet eigenlijk een nieuw changelog maken ;p

• Stats