Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

Nieuwe Spore-Freak aanwezig

Nooboo
3 Posts
Hallo allemaal, ik ben al vanaf het begin actief op het officiële Nederlandse Spore-forum, en ik heb besloten om hier ook maar eens te kijken. :nerd: :droopy:
Een aantal leden zullen mij daarvan wel kennen, want daar heet ik het zelfde. :mryellow:
Ik hoop het hier naar mijn zin te hebben, en veel lol te maken. :happy:
A day not Spored, is a day not lived !

Visit my Sporepedia profile at http://eu.spore.com/sporepedia/profile.cfm?sn=Bazziebanaan

SNW Webmiss
14293 Posts
Bazziebanaan wrote:Hallo allemaal, ik ben al vanaf het begin actief op het officiële Nederlandse Spore-forum, en ik heb besloten om hier ook maar eens te kijken. :nerd: :droopy:
Een aantal leden zullen mij daarvan wel kennen, want daar heet ik het zelfde. :mryellow:
Ik hoop het hier naar mijn zin te hebben, en veel lol te maken. :happy:

Hey Bazziebanaan!
Welkom en sorry voor mijn verlate reply. Ik werk op het officiële Amerikaanse forum, maar ik kom zelf eigenlijk (wegens tijdgebrek) nooit op het officiële Nederlandse Spore forum. Dat maakt verder ook niet uit, we vinden het altijd leuk nieuwe gezichten hier te zien.

Binnenkort heb ik wat meer tijd voor Spore en SporeNetwerk. Dan zal het hier langzaam aan ook weer actiever worden :D
Tot ziens!

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
Ok, beter laat dan nooit, zeggen ze in mijn Spore wereld....

Welkom op Spore Network! :p

• Stats