Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

hallo: hiki hier

Terrible Townie
44 Posts
Ik zag dat de site gereanimeerd is en meteen maar lid geworden: wanneer komt alles online?

Ben benieuwd :happy:

SNW Webmiss
14293 Posts
hiki wrote:Ik zag dat de site gereanimeerd is en meteen maar lid geworden: wanneer komt alles online?

Hey Hiki!
Welkom op de site (en nu dan nog vooral het forum natuurlijk).
Ik ben momenteel nog hard aan het werk aan de nieuwe website. Deze zou niet heel lang meer op zich moeten laten wachten. Ik zou zeggen, hou de site een beetje in de gaten en laat je verrassen :D
Tot ziens!

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
Hej Hiki leuk om je hier tegen te komen :D
Veel plezier hier

Team Llama
410 Posts

Terrible Townie
44 Posts
hiki wrote:Ik zag dat de site gereanimeerd is en meteen maar lid geworden: wanneer komt alles online?

Hey Hiki!
Welkom op de site (en nu dan nog vooral het forum natuurlijk).
Ik ben momenteel nog hard aan het werk aan de nieuwe website. Deze zou niet heel lang meer op zich moeten laten wachten. Ik zou zeggen, hou de site een beetje in de gaten en laat je verrassen :D
Tot ziens!

thanks allemaal: tuurlijk hou ik het goed in de gaten ... jullie kennen me toch. :mryellow:

we kunnen wel effe links partner doen? ik hoor het wel :nerd:

SNW Webmiss
14293 Posts
hiki wrote:we kunnen wel effe links partner doen? ik hoor het wel :nerd:

Dat komt wel goed als de site er eenmaal is. :mryellow:

Servo's Slave
100 Posts
Hey Hiki! Alles goed? Ik heb net een beetje rondgebladerd op je blog, ziet er goed uit! :clap:

Terrible Townie
44 Posts
Thanks: nog geen 2 maanden geleden mee begonnen en loopt goed.

Vraag: kan er een maatjes / buddies lijst hier komen van de Spore namen die mensen hebben? Ik vindt het wel leuk om te zien wat mensen van hier uitspoken en 1 lijst betekend dat je niet alle profielen hier hoeft te checken in de hoop dat ze hun EA Spore account naam erbij hebben gezet.

XD

Servo's Slave
100 Posts
Zo'n topic is er al maar bestaat alleen in het Engelse forum.

http://forum.sporenetwork.com/viewtopic.php?f=10&t=12 :-J

Terrible Townie
44 Posts

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb de lijst nu ook bijgewerkt, dus in het eerste bericht staat nu een lijstje van de mensen die een post erin hebben achtergelaten. Ik kan natuurlijk wel meer namen toevoegen maar ik weet niet of iedereen dat wel oké vind...

• Stats