Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

Paul op SporeNW

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
Krijg ik me daar zo'n mail van Rosana, ben ik natuurlijk weer nieuwsgierig en JA HOOR, zit weer op een forum
In tekst Nederlands, maar op dit unieke forumidee waarschijnlijk tweetalig. (... niet vergeten ook wat in Welcome te zetten ...)
Voor de goede orde
SNWPaul, Forumadmin op SNW International (Simsnetwork) en verslaafd aan Sims 2. Even snel een bio ... Getrouwd, bijna twintig jaar, 3 opgroeiende kinderen, 1 reu, 1 teef en (nog steeds) 2 van hun kinderen, 1 poes, heeeeel veel guppies.
Daarnaast prettig gestoord, gek op de Nederlandse taal, en naast de Sims 2 verslingerd aan Fantasy RPG en RTS (LotR is momenteel favoriet).

Goed, zit weer op een forum van SNW (hé zelfs de letters blijven kloppen), dus kom maar op met die SPORE!!

SNW Webmiss
14293 Posts

Tof dat je hier ook bent :D
De oude Spore forums verdwijnen (en dat zijn er 2, tegen hier maar 1). Eigenlijk is het dus een vooruitgang :jump:

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
Kon het niet laten, om me hier niet te laten zien. Nu De Sims 2 een beetje achter blijft, wordt het tijd voor een nieuwe uitdaging.

Fijn om weer op een forum van je te zitten... Ik zag dat de oude rotten allemaal al ingeburgerd stonden, dus de kern is er .... nu de rest! :-D

SNW Webmiss
14293 Posts
SNWPaul wrote:Ik zag dat de oude rotten allemaal al ingeburgerd stonden

Grootste gedeelte in elk geval al wel ja :D
Het komt vast wel goed, denk ik in elk geval.

Crumplebottom's New Obsession
2617 Posts

leuk om je te zien :wave:

groeten
rakki

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts

beetje laat om je te verwelkommen maarja weer is veelste druk met me werk en school en tja nu ik op verkanzie ben heb ik opeens wel tijd om een internet cafe in te gaan gek genoeg ik snap mezlef ook niet nau tof dat je er ook weer bent :)
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

• Stats