Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

Het is Rosie!

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik weet niet waar ik moet beginnen. Er is een hoop waarvan ik denk dat je het moet weten als je mij wat beter wilt leren kennen. Dus ik ga proberen om wat over mezelf en de website te vertellen. Ik zal het kort houden. Althans, ik zal het proberen. Mijn posts zijn meestal behoorlijk uitgebreid. Pak een kop koffie en ga er rustig voor zitten!

Ik ben de oprichter en webmiss van SporeNetwerk (en SporeNetwork, welke eigenljk gewoon een Engelse kopie is van deze site. Onderschat het "kopie" gedeelte hier niet. Vertalen kost heel veel tijd!). Ik ben ook de oprichter en webmiss van SimsNetwerk en SimsNetwork. Ik heb Simsplace overgenomen van een andere Sims webmaster. Dus ik heb in feite drie Sims sites. Alsof dat nog niet genoeg was, besloot ik om ook Sporepedia (.nl and, .be en .co.uk) aan de lijst toe te voegen. Ik ga binnenkort creatures en downloads uploaden op onze Sporepedia, net als enkele andere van onze team members.

Tot nu toe heb ik je vooral verteld wat ik ben, maar niet wie ik ben. Dus dat ga ik nu doen. Mijn echte naam is Rosana Kooymans. Als je mijn naam ergens op een website ziet staan, betekent het meestal dat ik die website heb gemaakt, en in veel gevallen ook de eigenaar ben van die website en deze bijhoudt. Mijn naam op (mijn eigen) forums is meestal Rosana of Rosie. Op andere websites zijn deze namen meestal al bezet, dus dan kies ik gewoon de nicknaam Rosiewosie. Misschien dat je me al eens bent tegengekomen op een van mijn vele accounts op social networking sites. Als er al een Rosiewosie geregistreerd is, is dat waarschijnlijk een account van mij.

Ik ben nu 24 jaar oud. Ik weet niet of ik deze post elk jaar zal gaan bijwerken. Dus mocht de post outdated zijn, kun je zelf uitrekenen hoe oud ik ben. Ik ben geboren in 1984.

Ik ben in oktober 2007 bevallen van mijn eerste zoon (Seth). Hij is nu 8 maanden oud (en een behoorlijke dagtaak). Hij heeft de prioriteit. Hij komt voor al het andere, inclusief de websites (zoals het ook hoort). De trotse papa is ChEeTaH. ChEeTaH is overigens ook een webmaster van The Sims Zone en The Spore Zone.

Ik woon momenteel met mijn familie in een fijn appartement. We hebben overigens wel serieuze plannen om over een aantal jaar naar Californië te verhuizen. We gaan waarschijnlijk in de Bay Area wonen. We willen daar allebei werken en wonen. Tot die dag, blijven we hier in het zuiden van Nederland.

Ik ben een thuiswerkende moeder (of vanuit huis werkende moeder). Mijn baan heeft alles te maken met digitale media: web development en web design, graphics design, game design en fotografie, print media enzovoorts. Ik ben all round en wil in de toekomst graag een eigen studio (maar dat duurt nog wel even).

Ik ben dol op reizen, vooral als we naar 'huis' gaan, wat voor mij San Francisco is. Ik heb vaak gereisd voor game events. Je moet anders maar deze lijst bekijken op mijn website om een idee te krijgen.

Mijn hobbies? Nou ik denk dat de activiteiten die ik hierboven heb vermeld eigenlijk meer dan genoeg tijd kosten! :p Maar als je geïnteresseerd bent in de dingen die ik zoal doe, dan raad ik je aan om mijn blog en portfolio op Miss Design te bezoeken. Ik blog vaak en veel over geeky dingen, leuke dingen, fotografie, familie en nog veel meer.

Ik weet niet wat ik nog zou moeten toevoegen! Als je nog iets wilt weten ofzo, vragen kan altijd! :D

Crumplebottom's New Obsession
2617 Posts

welkom op dit forum :biggrin:

het is een leuk forum dat je gemaakt hebt :nod2:

nog veel plezier met Seth en Cheetah

groeten
rakki

SNW Webmiss
14293 Posts
Thanks Rakki! Ik vind het tof dat je het een leuk forum vind! Als we straks ook nog een nieuwe layout hebben (als alles dus ver af is) dan is het helemaal gaaf (vind ik, denk ik, etc :p)

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts

toff dit forum is al weer redlijk gevuld emt oude leden en word al weer gepost nu wachten we op spore en dan barst het feest echt los sc6 met dit forumspreek je nog wel

groeten daanos
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

• Stats