Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

Ja? Hallo! Daar zijn we weer!

SNW Webmiss
14293 Posts
Niet? Ik wel! Mss een keer de pagina refreshen?

Terrible Townie
42 Posts
Ja heb ik al geprobeerd, heel vaak. Ook al opnieuw geprobeerd en uitgelogd, maar het werkt niet :s
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Snap er niets van, ik zie wel gewoon een nieuwe set av+sig van gossip guys ofzo...

Terrible Townie
42 Posts
Ja, en het vreemde is (Ik keek net even naar mijn verhaal) dat ik geen enkel plaatje van mezelf kan zien.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

Terrible Townie
42 Posts
Nee, ik heb het gechecked. Het is alleen op deze website.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Dan snap ik er nog steeds niets van. De site blokkeert niets verder (anders zouden anderen het ook niet kunnen zien). Enige wat ik me kan bedenken is dat Photobucket het niet toestaat om op onze site iets weer te geven maar dat klopt dan nog steeds niet, aangezien ik het gewoon kan zien... :uhm:

Terrible Townie
42 Posts
Ach ja, ik kan er wel mee leven denk ik. Alleen met mijn verhaal word lastig. Mja, misschien word er nog wel een oplossing gevonden :)
Image

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Da's idd raar, ik zie je av + sig ook gewoon
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
In principe moet het met gewoon de pagina refreshen ook wel lukken hoor. Heb ik nooit moeite mee.

1625 Posts
SNW_Rosana wrote:In principe moet het met gewoon de pagina refreshen ook wel lukken hoor. Heb ik nooit moeite mee.

Dat is nu juist het domme :happy: Maar omdat Anne dezelfde link gebruikt wss wil dat nu niet :veryhappy:
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb geen verstand van Photobucket. Maar ik heb geen moeite met het vernieuwen van images. Ik doe in principe niet anders als ik met een nieuwe website bezig ben :uhm:

1888 Posts
En idd je verhaal was goed :D
Image

• Stats