Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

Goededag

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts

Maarja, ik dacht dat ze gewoon ''samen'' data hadden, en niet apart :)
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Ze delen wel data op zich hoor :) Alleen de datum kan wel verschillen. Meestal is dat niet zo, of het valt mensen niet echt op (vooral omdat je op de site niet gemakkelijk ziet sinds wanneer je lid bent). Vaak gaan mensen nadat ze lid zijn geworden ook een keer naar het forum (al is het maar om te kijken). En dan werkt de database dat wel automatisch bij voor het forum, maar de datum kan wel verschillen (en dat is dus geen teken van corruptie of hoe anderen het ook willen noemen :p)

Mortimer Goth's Distant Cousin
728 Posts
Hallo ik had rijs attendeer met vraag ik ben een beetje in de val gelopen!Mijn aanmeldatum moet zijn 10-10-2008 niet 18-10-2008!

Watblief?
Je had rijs attendeer met vraag?
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Mss ben ik rijs.... ik volg dat gedeelte ook niet helemaal eigenlijk.

Nooboo
1 Posts
Hey,, ik ben floris, en ik speel egt graag de sims2 maar ik heb even een vraag aan jou rosanna: Ik heb Windows Vista op mijn computer,, en als ik de sims 2 dan doe , zijn de details wat minder mooi,, is dat bij de Sims 3 ook?
Want die wil ik graag, en niet datik dan geen goeie details heb ofso,, alvast bedankt!

1625 Posts
Sims3 is nog niet eens uit :P Maar S3 heeft wel mooiere details. Mits je computer het aankan, maar dat verwacht ik wel.
Image

Servo's Slave
114 Posts
SNW_Keown wrote:Sims3 is nog niet eens uit :P Maar S3 heeft wel mooiere details. Mits je computer het aankan, maar dat verwacht ik wel.

Ik houd van de kleur dat is een goed signal :biggrin:

Lid SNW_Rosana kan iemand die minder druk heeft dat even doen?

Met rijs bedoel ik denkend met een vraag

1888 Posts
Image

1625 Posts
SNW_Keown wrote:Sims3 is nog niet eens uit :P Maar S3 heeft wel mooiere details. Mits je computer het aankan, maar dat verwacht ik wel.

Ik houd van de kleur dat is een goed signal :biggrin:

Lid SNW_Rosana kan iemand die minder druk heeft dat even doen?

Met rijs bedoel ik denkend met een vraag

Nee we veranderen je datum niet, accepteer je datum of gebruik je oude account ofzo :blush:
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik ben de enige die eventueel dingen op de site kan wijzigen. We hebben meer dan 80.000 leden, en ik ben niet echt van plan om accounts te wijzigen. Ik wijzig heel sporadisch een naam, maar dan moet ik daar wel een heel goede reden voor hebben.

Op dit moment zie ik eerlijk gezegd geen goede reden om accounts te gaan wijzigen of verwijderen.

Servo's Slave
114 Posts

Bedankt Lid Lacuna

Lid SNW_Keown zoud u mijn oude naam niet willen gebruiken ik ben ondergedoken!En wis die dan!Zoals bericht aan u

1625 Posts
Last edited by Catdog on Nov 03, 2008 3:14pm, edited 1 time in total.
Image

2137 Posts
Als je er niet meer opzit, is er geen reden je andere account zomaar te gaan wissen enzo.
We kunnen het ook gewoon zo laten als het is. Ik bedoel, bespaart Rosana een hoop moeite voor niets..
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Servo's Slave
114 Posts

1625 Posts
    * Geen posts met alleen maar emoticons.

S.V.P.
Image

• Stats