Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

Goededag

Servo's Slave
114 Posts
Hallo ben Nitrus Sortin mij kunt u benoemen tot SimsFan
in zeker zin.Ik speel ze in 2003 al, toen ook ondekt!

Ik kijk uit naar de Sims 3 net zoals u.
Vragen? Ze staan vrij.:biggrin:

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts

Welkom op Simsnetwerk! Hopelijk heb je het nog naar je zin hier.

Kun je alleen je (introductie)tekstje-s- voortaan in een wat minder storende kleur typen? :p
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

2316 Posts
Wel erg tropis Nitrus, beetje Citrus :P hihi

Welkom hier in ieder geval :D
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts
Hallo Nitrus Sortin! Have fun op de site en het forum :)
Tot ziens!

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts

Servo's Slave
119 Posts

Servo's Slave
114 Posts

1625 Posts
Image

Mortimer Goth's Distant Cousin
728 Posts

Welkom enzo.
Image

1625 Posts
stik voorzichting, geeft anders zo'n troep :D
Image

Servo's Slave
114 Posts
Hallo ik had rijs attendeer met vraag ik ben een beetje in de val gelopen!Mijn aanmeldatum moet zijn 10-10-2008 niet 18-10-2008!

2137 Posts
Eh, volgens mij houdt phpBB toch echt keurig bij wanneer een lid zich aanmeldt, dat staat zelfs opgeslagen in het ACP ( Admin Controle Paneel ) als ik me niet vergis, zoja, correcteer me dan ( Ik gebruik momenteel phpBB, en heb het vroeger aantal keren gebruikt als forumsoftware). En aangezien ik niet denk dat Rosana daar mee kan/ en nee zelf niet gaat, al zou ze het kunnen, mee gaat rommelen, denk ik toch echt dat jouw aanmelddatum 18-10-2008 is.

Poeh, best lange post voor zoiets :p

Maarja, just pointing it out. ;)
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Servo's Slave
114 Posts
SNW_Jean wrote:Eh, volgens mij houdt phpBB toch echt keurig bij wanneer een lid zich aanmeldt, dat staat zelfs opgeslagen in het ACP ( Admin Controle Paneel ) als ik me niet vergis, zoja, correcteer me dan ( Ik gebruik momenteel phpBB, en heb het vroeger aantal keren gebruikt als forumsoftware). En aangezien ik niet denk dat Rosana daar mee kan/ en nee zelf niet gaat, al zou ze het kunnen, mee gaat rommelen, denk ik toch echt dat jouw aanmelddatum 18-10-2008 is.

Is pionting it out uitzoeken toch?
Ik ga ook wel denken en vind het raar

1625 Posts
Jean 'point out' dat phpBB echt geen fouten maakt en het echt 18 Oktobert 2008 is. Rosana zou de hele database kunnen doorspitten om jou aanmelddata te veranderen, maar daar heeft ze echt geen tijd voor.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
SNW_Jean wrote:Eh, volgens mij houdt phpBB toch echt keurig bij wanneer een lid zich aanmeldt, dat staat zelfs opgeslagen in het ACP ( Admin Controle Paneel ) als ik me niet vergis, zoja, correcteer me dan ( Ik gebruik momenteel phpBB, en heb het vroeger aantal keren gebruikt als forumsoftware). En aangezien ik niet denk dat Rosana daar mee kan/ en nee zelf niet gaat, al zou ze het kunnen, mee gaat rommelen, denk ik toch echt dat jouw aanmelddatum 18-10-2008 is.

Ik kan dat wel, maar wat is daar precies het nut van. Sorry N.Sortin, maar ik heb wel betere dingen te doen dan aanmelddata veranderen voor de lol. Het enige wat ik kan bedenken is dat je je op de site op 10 oktober hebt aangemeld en daarna pas op 18 oktober op het forum bent gaan kijken, want het forum is wel verbonden met de site, maar heeft wel aparte data. Snap je? Ik bedoel maar, ik heb echt geen tijd voor dat soort onzin, ik ben een fulltime mama die ook nog eens werkt, ik ga dus niet voor de lol data veranderen.

Next

• Stats