Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

Nieuw!

Nooboo
1 Posts
Hallo ik ben nieuw ik ben Jody en ik ben 13 jaar

Ik heb alle sims 2 spellen

Ik heb nog een vraag:
Het downloaden gaat heel langzaam, komt dat door mijn computer of door het internet of door deze site?

Ik vindt dit een hele goede site!

Team Llama
412 Posts
Dat komt omdat je in het begin een "Basic" account hebt en daarmee kan je met 5kb/s downloaden. Als je sneller wilt downloaden dan moet je Doneren, en dan krijg je een half jaar lang een "premium" account en daar mee kan je tot wel 500kb/s downloaden (als je internet snelheid snel genoeg is) klik hier om je account te upgraden

Welkom op SimsNetwerk trouwens :D
Image

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
:welkom4:
Have fun op SNW en tot ziens!

Alex heeft het trouwens prima uitgelegd. We hebben Basic en Premium accounts. Zie, de mensen die hier over het algemeen komen, komen alleen maar flink downloaden en zijn daarna weer weg. Al dat downloaden kost bandbreedte en maakt de sites veel trager. Dus hebben we een limiet ingesteld. En als je die limiet niet wilt, kun je doneren. Als je doneert kun je een half jaar lang snel downloaden. Dat scheelt uiteraard in tijd, vooral met de grotere bestanden. De website blijft hierdoor in principe wel gratis, want je kunt altijd downloaden, of je Basic of Premium bent.

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
:welkom5: op SNW heel er veel plezier hier :D

Bella's Best Friend Forever
1888 Posts
Image

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

• Stats