Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

Ik ben nieuwe

Nooboo
4 Posts
ik ben nieuw en ik zou graag weten hoe deze site werkt!

SNW Webmiss
14293 Posts
Welkom Hanneloreke! Have fun op de website en het forum!
:welkom4:

Wat wil je precies weten over de website, het meeste wijst zichzelf toch wel uit? Op het forum kun je met -bijvoorbeeld- vragen terecht over je spellen, bij de downloads vind je van alles voor in je spel... :)

Bella's Best Friend Forever
1888 Posts
Image

Nooboo
4 Posts
SNW_Rosana wrote:Welkom Hanneloreke! Have fun op de website en het forum!
:welkom4:

Wat wil je precies weten over de website, het meeste wijst zichzelf toch wel uit? Op het forum kun je met -bijvoorbeeld- vragen terecht over je spellen, bij de downloads vind je van alles voor in je spel... :)

ik wil graag weten hoe je die met nieuwkomer op weg kunt krijgen of zoals jij zo'n paardjes kunt zetten!

SNW Webmiss
14293 Posts
Alleen teamleden hebben verschillende soorten plaatjes. Gewone leden hebben normaal gesproken ook rangenplaatjes maar die doen het nu niet.

Als je van de nieuwkomer status af wilt komen, moet je vaker op het forum meedoen. Met meer berichtjes wordt je status vanzelf anders. Let alleen wel op de forumregels, sommige mensen gaan de meest onzinnige berichten posten (alleen smilies, één-woord-posts, meerdere malen dezelfde post etc), met als gevolg dat onze teamleden die onzinberichten weer net zo snel verwijderen.

Als je echt per direct er vanaf wilt, kun je meedoen in de spelletjes of quizen op het forum. Daar staan letterlijk honderden topics waarin je mee kunt doen en dan ben je er dus ook binnen no-time doorheen, zonder dat je het zelf doorhebt. (Het zou je eigenlijk ook niet om de status moeten gaan, het gaat om de gezelligheid ;))

Nooboo
18 Posts
My Life Is Chiro!;):D;)And Harcore F*cking Jumpers!Kneel For Me Hitler!
Image

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

Mortimer Goth's Distant Cousin
728 Posts
Als je vragen hebt kun je mij, of een ander teamlid, ook altijd een pm'etje sturen, of de vraag stellen op het forum! =D
Image

Nooboo
4 Posts

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts

• Stats