Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

oud lid

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts

ik ben Daan ik was vroeger hier heel veel online kwam eer gister wel weer is online om te kijken hoe het hier is ik vind het wel weer leuk om een beetje in het forum te snuffelen ik ga denk ook wat reclores online zetten die ik heb gemaakt ik denk dat sommige mij nog wel kenen ander zijn me vast vergeten maar dat maakt niks uit kunne ze me weer op nieuw leren kenen :wink: ik ben trouwens dyslectisch dus der zullen wel is wat spel fouten in me berichten zitten kan je het niet lezen stuur me dan gerust een pm dan verander ik het meteen

nou groetjes daan :D

728 Posts
Heey! :welkom: terug! Hopelijk vermaak je je hier!
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Welcome back Geniusimmer! Have fun hier enneh tot ziens :p

:welkom4:

Crumplebottom's New Obsession
3779 Posts

welkom terug eigenlijk..
Image

back... on full speed

701 Posts
bedankt voor alle verwelkomingen ik kwam er net achter dat dit Geniusimmer2 is geen idee waarom ik deze heb aangemaakt dus ga proberen nog op Geniusimmer te kommen kijken als ik het wachtwoord nog weet dan kan ik deze laten rusten in vrede :P
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

SNW Webmiss
14293 Posts
Volgens mij was dat juist het probleem... Je zei ooit in een PM dat je je wachtwoord van Geniusimmer niet meer wist en om die reden dus Geniusimmer2 had geregistreerd :p

701 Posts
zou best kunne kom hem ook niet vinden nouja boeind hau deze wel gewoon hehe boeinjeeeeeeeee[list]
Image

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

Bella's Best Friend Forever
1888 Posts
Image

701 Posts
Image

© Jeffrey

Bella's Best Friend Forever
2005 Posts
Welkom terug op Simsnetwerk! Ik weet jou nog wel! De vorige keer was jou dyslextie wel een stuk erger naar mijn idee! Toen was het vaak moeilijk te lezen.. Ik zie dat het nu veel beter gaat.. Fijn zo! (Mocht je het niet meer weten : Ik heb ook dyslectie =]) Fijne tijd hier met Geniusimmer 1 of 2! =]
Image Image
Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.

701 Posts
ja gaat echt veel beter leuk dat het ziet ik gebruik nu ook de spellingscontrole in Firefox echt heel handig misschien schrijf ik over 80 jaar helle maal foutloos :) :)
Image

© Jeffrey

SNW Webmiss
14293 Posts
Wat goed bedoelde "kritiek"; Je zou iets meer punten en dergelijke in je zinnen kunnen gebruiken. Dan zien de mensen iets beter de scheiding tussen de zinnen. Dat scheelt ook heel veel met het lezen. :)

• Stats