Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

weer een nieuweling

Nooboo
3 Posts

ik ben emma, ik ben nu 13 jaar (in oktober word ik 14) en ben een grote sims 2 fan :D
ik speel het nu bijna 2 jaar en ben nog lang niet uitgesimst :P
ik ben zelf moderator op een andere sims site maar ik weet niet zeker of ik die mag plaatsen dus dat doe ik maar niet :)

mijn hobby's zijn:
simsen, computeren (o.a. sims, site's bezoeken, msn'en, plaatjes maken/bewerken), skaten en tekenen

ik hou ook heel veel van dieren en heb zelf 2 katten (nala en boris) en een kip (klaartje).

ik vind het leuk om op vakantie naar zuid frankrijk te gaan. dat hebben we al 3 jaar achter elkaar gedaan en dan gaan we naar 2 vrienden waarvan 1 eerst bij ons in de buurt woonde.

uhhm, ik weet verder niet zo veel te vertellen over mezelf. alleen dat ik heel veel van vrienden maken hou, en ik hoop dat het heel gezellig word op deze site ;)

xxxx emma

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Het is hier zekers gezellig! Van harte welkom!!! :D
ImageImage

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts

veel plezier hier! :)
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Nooboo
5 Posts

(Als je veel van Sims weet please les even mijn topic ik heb hulp nodig (Sorry voor reclame :P ))
Avatar verwijderd door admin (te groot!). Lees de regels s.v.p.!

Nooboo
14 Posts
Hallo Welkom ! Veel plezier op deze forum ;)

Thijssie22

1625 Posts
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Hey Emma, welkom op SNW. Have fun en tot ziens!

:welkom4:

2005 Posts
Image Image
Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.

• Stats