Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

begin met een vraag

Nooboo
5 Posts
Ik ben Vérena, blond haar, blauwe ogen*ja ja..(A)*, woon in Heemskerk, maar geboren in Vääsa. Veel mensen zien mij als "ongeintereseerd" "aggressief" of "rebels". dit slaat echter nergens op. ja, ik heb 7 tattoo's en ring door m'n neus..maar zodra het onderwerp de sims ergens valt, verander ik in een klein springerig meisje..
Elke middag na m'n school in de trein m'n huiswerk, en thuis van 5 tot 10 non stop mijn sims in leven houden.

maar ik had een vraagje. Ik heb de originele sims 2, maar de body shop kan ik op de een of andere manier niet openen. is dit een apparte CD? want ik kan me niet herineren dat die erbij zat.
alvast bedankt, en een dikke kus
Vérena.

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
Bodyshop zit automatisch bij de orginele cd('s). Als je hem niet kunt openen moet je even proberen het opnieuw te instaleren (ik weet niet of het van de cd kan anders downloaden van http://www.desims2.nl).

Je hebt geen uitbreidingen?

En natuurlijk welkom ^.^
Image

Terrible Townie
37 Posts

Nooboo
5 Posts
dank u..Ik heb de bodyshop nu wel. via m'n laatst geinstaleerde uitbreidings pack.
No worries, Mate!

• Stats