Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

Weer een nieuwe!

Terrible Townie
34 Posts
Mijn naam is Jonna en ik probeer wat meer over de sims te weten te komen. Daarom ben ik dus hier.. Verder ben ik erg fan van charmed en bones. (tv-series)

Mijn hobbies zijn dansen zingen en acteren. Vandaar dat ik al 4 jaar aan een musicalproductie meedoe.
Ik heb 3 katten en het zijn echt darlings..

Dat was het zo'n beetje!

GroetjeS!
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

Welkom op SNW :welkom4:
Leuk om nog wat Charmed fans erbij te hebben :p

Alleen je sig is te breed, 500px is maximum (dit ivm de resoluties van sommige leden). :)

Have fun iig op de website en het forum en als je vragen hebt dan horen we het wel denk ik :)

Crumplebottom's New Obsession
3779 Posts
Rosana heeft gelijk.. altijd leuk om wat Charmed fans erbij te hebben.. Waarom is dat geen Charmed ft. Simssite? =D

Jonna, heel veel plezier op SNW!
Image

back... on full speed

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
Image

Terrible Townie
34 Posts
Rosana heeft gelijk.. altijd leuk om wat Charmed fans erbij te hebben.. Waarom is dat geen Charmed ft. Simssite? =D

Jonna, heel veel plezier op SNW!

Wat bedoel je met waarom is dat geen Charmed ft. Simssite?
Image

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts

ik ben ook super harde diehard Charmed fan, dus idd altijd leuk om nieuwe Charmed fans te ontmoete & Bones is ook een leuke serie... al is het hier na 1 seizoen ofzo gestopt :( maar komt hopelijk wel terug??? anders stuur ik een kwaaie mail ofzo :p maar anyway :welkom5: hier!
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Terrible Townie
34 Posts
Bones is nu tijdelijk gestopt op Rtl5. Het is nu wachten op het 3e seizoen. Na de zomer begint het waarschijnlijk weer. I.p.v. Bones komt nu de herhaling van Heroes die ook komt op donderdag op Rtl5. Een serie die ik ook erg goed vind! Ik heb het hele seizoen al afgekeken op het internet, maar nu het op nederlandse televisie komt ga ik het gewoon nog een keer kijken! *met ondertiteling!*

Ik zou zeggen !aanrader!
Image

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
ja, was hier ook, maar is sinds 2 weken gestopt (eerste seizoen), maar ik heb de eerste afleveringe gemist en dan wouk ni meer kijke want ik kon tog ni meer volge... dus kga 't eerste seizoen wrs lenen van iemand die hem ook heeft afgehaald, ook zonder ondertitels mja da maakt ni uit :)
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Ff beetje offtopic, ik vind t zonder ondertitels meestal beter (vertalingen zijn vaak zo krom :p )

Nooboo
1 Posts

Mijn naam is Desiree Mulder en ik ben 16 jaar... ik ben echt heleaal gek van Sims..:D:D:D
Ik denk ik stel me even voor..:)

doeidoei Knuffie Dees

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts

veel plezier hier! :)

@Rosana: is wel waar, maar zonder ondertiteling moet ik me vaak te veel concentrere... :p vooral als ik naar tv kijk terwijl ons ma al slaapt (kan het geluid ni te hard staan) :p
Image

Terrible Townie
34 Posts
Ik heb het mezelf een beetje aangeleerd om zonder ondertiteling te kijken. Kwam door heroes. Aangezien ik die serie al helemaal op het internet heb gekeken...
Image

Bella's Best Friend Forever
2005 Posts
Hee!! Dat vind een vriend van me ook een hele leuke serie.. Ik zag laatst dat ze hem op tv hadden maar ik vergeet telkens om te kijken.. en ik kon het ook niet meer vinden in de gids.. Maar dat lijkt me ook een hele leuk serie! Ik had er wat trailers van gezien.. Waar heb je ze gekeken? Dan ga ik ze ook kijken! =] Welkom trouwens.. om maar even on topic te blijven
Image Image
Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.

Team Llama
438 Posts
beetje laat maar dan noch :welkom10: hier
whoehoe ;) Sims2 4 ever ;)

http://www.simsnetwerk.com/index.php?na ... pic&t=2598
^^mijn dag boek :) ^^
Image Image Image Image :dans3:

Terrible Townie
34 Posts
SNW_Adinda wrote:Hee!! Dat vind een vriend van me ook een hele leuke serie.. Ik zag laatst dat ze hem op tv hadden maar ik vergeet telkens om te kijken.. en ik kon het ook niet meer vinden in de gids.. Maar dat lijkt me ook een hele leuk serie! Ik had er wat trailers van gezien.. Waar heb je ze gekeken? Dan ga ik ze ook kijken! =] Welkom trouwens.. om maar even on topic te blijven

Ik keek ze op http://www.dailymotion.com en dan bij search intikken heroes 1x01 of 1x02 etc. Maar dat is wel met franse ondertiteling. Soms doen de afleveringen het ook op http://www.tv-links.co.uk en daar zit geen ondertiteling bij. Veel plezier met kijken! en anders gewoon op de donderdag avond op rtl 5! Op zondag is trouwens een herhaling.. maar dan om half 12 :P 's avonds.. Beetjj laat.. Sorry is een beetjj offtopic allemaal..
Ik begin ook wel een topic over Heroes;p
Image

• Stats