20 posts
• Page 1 of 2
Weer een nieuwe!
Heey allemaal!
Mijn naam is Jonna en ik probeer wat meer over de sims te weten te komen. Daarom ben ik dus hier.. Verder ben ik erg fan van charmed en bones. (tv-series)
Mijn hobbies zijn dansen zingen en acteren. Vandaar dat ik al 4 jaar aan een musicalproductie meedoe.
Ik heb 3 katten en het zijn echt darlings..
Dat was het zo'n beetje!
GroetjeS!
Mijn naam is Jonna en ik probeer wat meer over de sims te weten te komen. Daarom ben ik dus hier.. Verder ben ik erg fan van charmed en bones. (tv-series)
Mijn hobbies zijn dansen zingen en acteren. Vandaar dat ik al 4 jaar aan een musicalproductie meedoe.
Ik heb 3 katten en het zijn echt darlings..
Dat was het zo'n beetje!
GroetjeS!

Hey Jonna,
Welkom op SNW
Leuk om nog wat Charmed fans erbij te hebben
Alleen je sig is te breed, 500px is maximum (dit ivm de resoluties van sommige leden).
Have fun iig op de website en het forum en als je vragen hebt dan horen we het wel denk ik
Welkom op SNW

Leuk om nog wat Charmed fans erbij te hebben

Alleen je sig is te breed, 500px is maximum (dit ivm de resoluties van sommige leden).

Have fun iig op de website en het forum en als je vragen hebt dan horen we het wel denk ik

Rosana heeft gelijk.. altijd leuk om wat Charmed fans erbij te hebben.. Waarom is dat geen Charmed ft. Simssite?

Jonna, heel veel plezier op SNW!

back... on full speed
hallo welkom hier!

Wicca_Angel wrote::welkom10:
Rosana heeft gelijk.. altijd leuk om wat Charmed fans erbij te hebben.. Waarom is dat geen Charmed ft. Simssite?
Jonna, heel veel plezier op SNW!
Wat bedoel je met waarom is dat geen Charmed ft. Simssite?

haha lol @ Lisa 
ik ben ook super harde diehard Charmed fan, dus idd altijd leuk om nieuwe Charmed fans te ontmoete & Bones is ook een leuke serie... al is het hier na 1 seizoen ofzo gestopt
maar komt hopelijk wel terug??? anders stuur ik een kwaaie mail ofzo
maar anyway
hier!

ik ben ook super harde diehard Charmed fan, dus idd altijd leuk om nieuwe Charmed fans te ontmoete & Bones is ook een leuke serie... al is het hier na 1 seizoen ofzo gestopt

Deze smiley's worden gepromoot door Tamara:

Bones is nu tijdelijk gestopt op Rtl5. Het is nu wachten op het 3e seizoen. Na de zomer begint het waarschijnlijk weer. I.p.v. Bones komt nu de herhaling van Heroes die ook komt op donderdag op Rtl5. Een serie die ik ook erg goed vind! Ik heb het hele seizoen al afgekeken op het internet, maar nu het op nederlandse televisie komt ga ik het gewoon nog een keer kijken! *met ondertiteling!*
Ik zou zeggen !aanrader!
Ik zou zeggen !aanrader!

ja, was hier ook, maar is sinds 2 weken gestopt (eerste seizoen), maar ik heb de eerste afleveringe gemist en dan wouk ni meer kijke want ik kon tog ni meer volge... dus kga 't eerste seizoen wrs lenen van iemand die hem ook heeft afgehaald, ook zonder ondertitels mja da maakt ni uit 

Halllo Mensen,,
Mijn naam is Desiree Mulder en ik ben 16 jaar... ik ben echt heleaal gek van Sims..
:D:D
Ik denk ik stel me even voor..
doeidoei Knuffie Dees
Mijn naam is Desiree Mulder en ik ben 16 jaar... ik ben echt heleaal gek van Sims..

Ik denk ik stel me even voor..

doeidoei Knuffie Dees

veel plezier hier!

@Rosana: is wel waar, maar zonder ondertiteling moet ik me vaak te veel concentrere...

Ik heb het mezelf een beetje aangeleerd om zonder ondertiteling te kijken. Kwam door heroes. Aangezien ik die serie al helemaal op het internet heb gekeken...

Hee!! Dat vind een vriend van me ook een hele leuke serie.. Ik zag laatst dat ze hem op tv hadden maar ik vergeet telkens om te kijken.. en ik kon het ook niet meer vinden in de gids.. Maar dat lijkt me ook een hele leuk serie! Ik had er wat trailers van gezien.. Waar heb je ze gekeken? Dan ga ik ze ook kijken! =] Welkom trouwens.. om maar even on topic te blijven

Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.
beetje laat maar dan noch
hier

whoehoe
Sims2 4 ever 
http://www.simsnetwerk.com/index.php?na ... pic&t=2598
^^mijn dag boek
^^
:dans3:

http://www.simsnetwerk.com/index.php?na ... pic&t=2598
^^mijn dag boek

SNW_Adinda wrote:Hee!! Dat vind een vriend van me ook een hele leuke serie.. Ik zag laatst dat ze hem op tv hadden maar ik vergeet telkens om te kijken.. en ik kon het ook niet meer vinden in de gids.. Maar dat lijkt me ook een hele leuk serie! Ik had er wat trailers van gezien.. Waar heb je ze gekeken? Dan ga ik ze ook kijken! =] Welkom trouwens.. om maar even on topic te blijven
Ik keek ze op http://www.dailymotion.com en dan bij search intikken heroes 1x01 of 1x02 etc. Maar dat is wel met franse ondertiteling. Soms doen de afleveringen het ook op http://www.tv-links.co.uk en daar zit geen ondertiteling bij. Veel plezier met kijken! en anders gewoon op de donderdag avond op rtl 5! Op zondag is trouwens een herhaling.. maar dan om half 12

Ik begin ook wel een topic over Heroes;p

20 posts
• Page 1 of 2
-
- Stats
-
-