Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

Weer Terug

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
mijn zus & schoonbroer zijn dr ook aan verslaafd, die wille da ik ook meedoe, ma ik wil ni betale voor diene server! *kuch afzetterij kuch* :p
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Mja die servers kosten ook geld dus in zekere zin is het geen afzetterij. Maar het is wel jammer dat t geld kost, dan houdt je dat toch wat meer tegen...

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
ja, da's wel waar. maar ik zou denken als je al zoveel geld uitgeeft voor het spel.. daarmee kunnen ze tog servers betalen? dat houd mij gwn tegen. eerst 30 euro aan het spel uitgeven en dan nogeens voor de server voor een aantal maanden...
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Mortimer Goth's Distant Cousin
728 Posts
Mja, maar dan speel ik liever games die je de keuze geven. Jeweetwel, F2P met Item Shop. Dan zie ik wel of ik na een tijdje als ik het leuk vind iets koop, maar ben je tenminste niet zo verplicht..
Image

701 Posts
whehe waarom was ik denk je een even niet online ook wow verslaaft maar dan stop ik 1 maand me abo anders ben ik te verslaaft xd
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

SNW Webmiss
14293 Posts
Vraag me af waar je meer aan kwijt bent, aan WOW, Sims of Habbo (ik zag laatst iets op TV over een meisje dat honderden euro's aan meubels had besteed.. best ziek imho :uhm: )

Mij lijkt het me wel duidelijk waaraan ik meer verslaafd ben, Sims natuurlijk. Habbo speel ik niet, WOW speel ik niet (en ben ik eerlijk gezegd ook niet van plan, mede door mijn beperkte budget :p)

Buiten De Sims (2) ben ik verslaafd aan de SimCity spellen, Tycoon spellen, allerlei kleine actie/race/puzzelspellen, bepaalde shooters, bepaalde racespellen.

Maar je zult mij dus niet snel op WOW zien...

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Woah, ken je dat ook niet van naam? Misschien is dat in België niet zo bekend dan...

http://www.habbo.nl <-

Je koopt daar meubels voor in je appartement en vrienden op Habbo kunnen dan met je chatten, in een bepaalde ruimte, eigenlijk heel simpel :s het is mooi gemaakt (I ♥ Pixel Art) maar wel heel erg uitgemolken en doordat het zo gehyped is, is die pixel art van habbo ook niet meer zo heel speciaal in mijn ogen...

701 Posts
wat grappig dat dat het hier nu ook over habbo hebben idd echt ziek dat ze vooral op jonge kinder richten en ze dan honderd euro af handen makken mij zusje heeft ook meerder keeren gebeld
Image

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
SNW_Rosana wrote:Woah, ken je dat ook niet van naam? Misschien is dat in België niet zo bekend dan...

http://www.habbo.nl <-

Je koopt daar meubels voor in je appartement en vrienden op Habbo kunnen dan met je chatten, in een bepaalde ruimte, eigenlijk heel simpel :s het is mooi gemaakt (I ♥ Pixel Art) maar wel heel erg uitgemolken en doordat het zo gehyped is, is die pixel art van habbo ook niet meer zo heel speciaal in mijn ogen...

Oohw ja wacht het zegt mij wel iets. Ik zie er soms reclame van staan in boekjes, maar ik ben nog nooit echt gaan kijken. Ik weet niet of het hier erg populair is. Heb er iig nog niet veel van gemerkt :p Maarja, ik ben dan ook (bijna) "al" 20 :roll:
Image

701 Posts
ik zie het nu zelf ook pas maar we zijn wel erg oftopic volgens mij is habbo ook bedoelt voor 8 jarige
Image

© Jeffrey

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik ken het al wel zolang het er is eigenlijk, maar het heeft me nooit zoveel gedaan. Wss door mijn leeftijd (ik word in de winter 24 dus :s)

Bella's Best Friend Forever
1888 Posts
Zo er is lekker wat geschreven in mijn topic hahaha.
Ik ben natuurlijk slim geweest met WOW, ik heb echt geen 30 euro voor dat spel neer gelegt.
Bart Smit had eens een aanbieding dat die 10 euro was en toen heb ik hem gekocht :P ben wel slim maar niet dom haha.
En ja het is misschien wel duur maar dat is een spel wat ik het wel waard vind.

Habbo ken ik ook niet hoor, en ik kom gewoon uit nederland :P
Zou niet weten wat voor spel het is en ja doe ook maar niet, 2 spel verslavingen zijn meer dan zat haha.

Tycoon spellen vind ik ook leuk, ik wil nog steeds Roller Coaster 3 eens gaan doen, heb hem liggen maar instaleren komt er niet helemaal van :P

Groetjes Lacuna.
Image

• Stats