Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

Nieuw op SNW? Lees dit dan eerst!

Nooboo
3 Posts
hai hai mensen...ik ben nieuw hier...heb van een vriendin deze site gekregen...en ze zei ook dat ik van alles kon downloaden enzo en dan in me sims 2 ken gebruiken..heb dus nu een aantal dingen gedownload zoals kleertjes enzo ben nog lang niet klaar en zou graag willen weten hoe ik het kan gebruiken in me sims 2 ?? Iemand die me misschien kan helpen? hoor het graag..nou dan zal ik maar ff gaan uitvissen hoe alles hier werkt tis toppie dat deze site eris :D

Nooboo
1 Posts

Ik ben corinda :) ,, maar kan iemand me aub helpen met het bodyshop :roll: ik snap er helemaal niks vann..

Greetz corinda!!

Nooboo
3 Posts
Ik zal me even voorstellen; mijn grootste hobby is Sims2 spelen. Verder ben ik bijna 53 jaar.
Ik ben werkelijk een dombo :? in het lezen van Engelse tekst. Nog nooit heb ik iets gerecoulerd enzo. Maar een geweldige site is dit. Hier kan ik uitleg vinden over alles wat met de Sims2 te maken heeft. En lekker in mijn eigen taal. Ik hoop dan ook dat als jullie mijn vragen lezen niet zullen denken; daar komt ze weer. Ik snap het gewoon niet zo snel. :oops: (de leeftijd??)
Groetjes, b-otje

Mortimer Goth's Distant Cousin
728 Posts
Hee hallo! :welkom: op SNW! Maakt niet uit dat je niet zo goed in Engels bent hoor!
Image

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts

veel plezier hier! :)

het maakt trouwens helemaal niets uit dat je niet goed in Engels bent of in wat dan ook, als je vragen hebt stel je ze maar! ik geef trouwens eerlijk toe dat ik ook nog nooit iets heb gerecolored! ok, ja 1x, maar ik was toen aan het knoeien :tong: heb het helemaal niet opgeslagen ofzo, was toch niet gelukt. en in downloads maken ben ik ook al niet goed, dus wat doen we dan? andermans spullen downloaden!! :gelukkig:
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Bella's Best Friend Forever
2005 Posts
Welkom allemaal! Leuk dat er weer nieuwe leden zijn van alle leeftijden! Een beetje fariatie tussen de members is leuk en zorgt ervoor dat site steeds beter word! Ik hoop dat jullie allemaal een leuke tijd bij SNW krijgen en dat jullie veel kunnen leren over Sims en andere onderwerpen. Voor nu heel veel plezier en Sims ze! =]
Image Image
Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.

Nooboo
1 Posts
hee mensen, ik ben net nieuw op de site en ben benieuwd wat r hier allemaal te doen valt.

:P

Mortimer Goth's Distant Cousin
728 Posts

:welkom: hier!

Veel plezier enzo ^^
Image

Nooboo
1 Posts
Gelijk een vraagje, ik heb wel code om geld op te waarderen maar hoe kom ik zover dat ik die code in kan vullen??

Myshuno Addict
908 Posts
Allereerst natuurlijk welkom! :D Om je vraag te beantwoorden: Codes kun je invoeren door eerst Ctrl, Shift en C tegelijk in te drukken. Dan verschijnt er een balkje waar je je code invoert en dan simpelweg op Enter drukken om 'm te activeren ;)
Image

Nooboo
1 Posts
ik ben ook nieuw ik weet niet hoe alles werkt
duss hoop dat het lukt
ik vinde site wel heel mooi ^^
:jump:
nou doei doei .

SNW Webmiss
14293 Posts
Hey animefreak09! Welkom op de website en het forum :D Leuk dat je je even voorstelt! Hopelijk tot ziens :happy:

:welkom4:

1056 Posts
welkom hier, ik hoop dat we je vaak zullen zien en je hier vaak zult komen :)

2137 Posts
Welkom op SNW animefreak09 :D

Ik vind de site zelf ook erg mooi, daar heeft Rosana * plus de mogelijke hulp die ze kreeg, maar dacht van niet * toch maar ff goed haar best op gedaan.
Nog ffies, en dan word de boel helemaal anders ;)

En als je niet helemaal weet hoe het werkt, dan heb je altijd nog de teamleden die er zijn om je te helpen hé? :)
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Nooboo
1 Posts
hallo ik ben ook nieuw hier en ik vind het een leuke site heb bijna alles van de sims 2 en ben altijd op zoek naar nieuwe dingen die met de sims 2 te makn heb

• Stats