Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

Nieuw op SNW? Lees dit dan eerst!

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
Image

Nooboo
5 Posts
ik ben zeg maar niet helemaal nieuw...ik ben hier al een tijdje alleen ben sinds kort weer echt aanwezig...

SNW Webmiss
14293 Posts

@Sannetje: Op het moment gaat het per aantal posts. Een handige tip als je een iets hogere rang wil, is meedoen met spelletjes. Dan is je rang sneller hoger. Het doet er ons echt niet toe hoe hoog je rang is, alle leden zijn allemaal even belangrijk, maar als je toch van de Nieuwkomer status af wilt, moet je meer berichten hebben. 50 berichten, dan ben je van de Nieuwkomer status af ;)

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
als je geluk heb lukt het je binnen een dag ;) ghehehe

SNW Webmiss
14293 Posts

1061 Posts
WillemSV

Silly Social Bunny
53 Posts
Thanks voor de tip ;-) zal wel gaan lukken denk ik hoor ;-)
verders een toffe site ga zo door :)

SNW Webmiss
14293 Posts
Dank je :D De rangen veranderen trouwens binnenkort, het word uitgebreider en makkelijker om rangen te behalen, zodat t voor iedereeen leuk blijft :)

Silly Social Bunny
53 Posts

Team Llama
283 Posts
ben een forum monster, althans zo noemen ze me :gallery:

ik heb het forum en de site al aardig verkent en ik voel me al lekker thuis!

Adios, peebee
Image

2005 Posts
ik ben ook nieuw op deze site, ik heet Adinda, ik ben 15 ( of een maandje 16 :D:D spannend :D) en mijn hobby's zijn tekenen, simsen ( zoals iedereen hier waarschijnlijk ) acteren en volleyballen ik zit in de vierde klas van de Theoretisch Leerweg en het is dus mijn laatste jaar op school.. ( over 2 maanden examen.. (AAAH, jammer dat er geen nagelbijt smilie is want zo zit ik hier :D)) Hierna (hoop ik) ga ik SPW 4 doen.. ( dat is een MBO opleiding waarmee je onderandere basisschooljuf en reacreatiewerker kunt worden..) als je nog meer over me te weten wilt komen moet je het gewoon vragen.. niet bang zijn ik bijt niet :D en er bestaan geen domme vragen :D

Team Llama
410 Posts
welkom nieuwkomers.. ok bij mijn naam staat ook nieuwkomer, maar ik post nooit zoveel :wink:

1061 Posts
Hallo Peebee en Adinda. Leuk dat jullie je hier aangemeld hebben, voorstellen en meedoen op het forum. Nog veel plezier op dit forum! :D
WillemSV

2005 Posts
Image Image
Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts

PreviousNext

• Stats