Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

Nieuw op SNW? Lees dit dan eerst!

Team Llama
283 Posts
zoals alinda al zij, dat gaat zeker lukken :P
Image

Bella's Best Friend Forever
2005 Posts
Mooi :D Maar ik heet trouwens Adinda :D maakt niet uit heel veel mensen gaan er de fout mee in :D Als je het er over een tijdje nog steeds moeilijk mee hebt : ik reageer ook op Jimmy :D
Image Image
Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.

Team Llama
283 Posts
Image

2005 Posts
Image Image
Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.

1061 Posts
Niet teveel berichten posten met "oke/goedzo" want die zijn irritant om te lezen voor ons. :p

Maar waarom Jimmy?
WillemSV

2005 Posts
is goed :p ( sorry ik doe het weer maar ik geef er nu ook nog een uitleg bij waarom ik Jimmy heet..)

Ik heb een hele tijd fan geweest van Jimmy Eat World en toen had ik een hele tijd als stop-woordje Jimmy.. Op een gegeven moment is een vriendin van me me Jimmy gaan noemen om mij te plagen.. Maar ik vond het wel leuk :D Dus ik heb die naam gehouden.. :D
Image Image

1061 Posts
Oke. Weten we dat ook weer. :p Ik noem je Adinda want dat vind ik een mooiere naam. ;).
WillemSV

2005 Posts
dank je :D veel mensen noemen me ook nog gewoon Adinda.. Maar als ze melig is of in mailtjes noemt ze me nog vaan Jimmy maar dat is dan vaak meer om te plagen.. Maar omdat Peebee mijn naam verkeerd zei dacht ik dat hij het misschien Jimmy makkelijker vond :D snap je :D
Image Image

Nooboo
1 Posts
hallo allemaal, ik ben ook nieuw hier te gekke site ik heb leuke dingen gezien en goed tips gelezen :clap:

1061 Posts
Oke :D Nou, welkom op dit forum dan! :zwaai:
WillemSV

2005 Posts
Hoi Monique welkom op dit forum :D Veel plezier alvast :D
Image Image

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
ik haal dit topic weer even onder het stof vandaan, want het lijkt erop dat sommige leden de forum regels niet hebben gelezen, dus speciaal voor jullie Forum Regels

Nooboo
2 Posts
hoi als ik nu iets download dan download ie maar het bestand is telkens maar 0.1kb groot (miss een beetje wijnig) en als ik ze wil installeren dan zegt ie dubbelklik op bestand om creaties te installeren ook als ik op dan bestand klik???
komt het door dat hij offline is geweest of is er wat mis met mijn computer

ps: ik heb bij een jurk aangegeven dat de link het niet doet maar toen had ik nog niet in de gaten dat het bij alles zo was dus sorry
pps: ik ben ook nieuw hier maar k had al een paar keer bij vriendinnen gedownload van deze site en daar ging het wel goed (maar dat was voordat dit offline ging)

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
juist en daar heb je ook gelijk je antwoord voordat de site offline ging, er zijn momenteel nog wat problemen en alles en er wordt hard gewerkt om alles weer te laten werken zoals het moet (staat ook in het nieuwsbericht op de homepage) dus nog even geduld je hoort het wel als alles het weer doet

Nooboo
2 Posts

Mijn naam is Carol,ben 31 jaar en sims2-verslaafd!:):)
Ik kan al skins maken in bodyshop!

PreviousNext

• Stats