Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

Nieuw op SNW? Lees dit dan eerst!

SNW Webmiss
14293 Posts
Ben je nieuw op SNW? Dan willen we je graag van harte verwelkomen! We hebben graag nieuwe leden die net zo van The Sims en De Sims 2 houden als wijzelf!

Maar, veel nieuwe leden komen hier, zonder de regels te lezen. Nu denk je misschien, waarvoor nu die regels? Maar die regels zijn nu eenmaal nodig op een forum, zeker aangezien ons forum met de dag groeit en groter word..

Neem dus even de moeite en lees die regels:
(Klik hier als je de regels wilt zien)

Je doet niet alleen de Crew Members, maar ook de vaste leden een groot plezier ermee! Zoveel regels hebben we niet, en ze zijn ook niet zo streng ;)

Veel vragen waar mensen mee aankomen, staan allang in de regels vermeld! Dus het kan ook voor jezelf erg handig zijn en tijd schelen :)
Last edited by Rosana on Mar 03, 2006 6:25am, edited 1 time in total.

Nooboo
1 Posts
HaaYY ik ben ook nieuw hier..,..,..,.. :shock: alleen kweet nog niet erg hoe het allemaal werkt hier..,..,..,.., :| Kan iemand het me uitleggen..,...,..,..,..,..,..,..???¿¿¿???¿¿¿ :oops:

Greetszz een hullpeloos meissiej... :?
Haayy iedereen..,..,..,..

ik ben dusszz linda alleen kweet nog niet erg hoe je dit allemaal doet hoor

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
1. Probeer ens wat te minderen in punten en komma's
2. Wat weet je precies niet?
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Het beste kun je zelf beter een beetje de site verkennen, een beetje rondkijken, wat snuffelen in je Site Profiel. Lees de Regels en F.A.Q., als je dan nog vragen hebt, mag je ze natuurlijk altijd stellen :) maar ik wil iedereen aanraden wat vaker de zoekfunctie te gebruiken, hiermee voorkom je veel dubbele topics, aangezien al veel vragen zijn beantwoord op het forum :)

Nooboo
1 Posts

Ik heb me een poosje geleden aangemeld, toen ik nieuwsgierig werd hoe ik spullen kon recolouren. Nou, hier vond ik geweldige informatie.
Ondertussen ben ik druk bezig om Paint Shop Pro 9 te leren kennen en ik geloof dat het begint te lukken.
Goeie tips staan hier!

1061 Posts
Dat vindt ik ook! Simsnetwerk is een goeie site met veel informatie en tutorials maar ook goede regels! :tong:
WillemSV

Nooboo
4 Posts
ik heb me net aangemeld.
ik vind wel dat hier leuke downloads zijn.
verder deze site is gewoon Cool !!!!!!!!!!!!!!

SNW Webmiss
14293 Posts
Dank je Becca ;) veel plezier op de site hè :)

1061 Posts
Leuk dat je je hier hebt aangemeld Becca! :wink: :welkom: en veel plezier op SNW! :zwaai:
WillemSV

Nooboo
2 Posts
Ik ben net nieuw hier, vind het nu al leuk!!!!!

Nooboo
1 Posts
ik ben ook nieuw en ik weet niks wat ik moet doen.

Nooboo
4 Posts
ik weet nu al best wel wat van deze site maar.. ik heb echt geeeen ideee hoe ik kleding kan maken :|
trouwens,, ik ben michelly niet 8) ik ben haar vriendin,, ik heb trouwens geen idee of dat mag?? op een ander zijn acount op deze site??
trouwens echt een mega coole site ik zou niet zonder kunnen :grappig: :dance:
maar pleas vertel me hoe ik kleding kan maken :shock: (ik kan geen ander gesprek of hoe dat dan ook heet vinden waarin het gaat over hoe je kleding kunt maken :oops:
kuzzzz van vriendin van michelly :lip2:

PS: het lukte me zelf voor geen meter om zelf een acount te maken daarom zit ik op die van michelly
PS: k heb geen idee of dat een acount heet maar dat was het enige woord wat ik kon verzinnen :shock:

1061 Posts
Het is voor ons geen probleem dat je op haar account is maar toch verwachten we dan wel van je:

1) Michelly het goed vind dat je op haar account zit.
2) Je aan de regels houd. Maar dat doe je tot zover ook wel.

Kleren leren maken kun je met een handige tutorial van BodyShop.

Klik hier voor die tutorial. :)
WillemSV

Nooboo
1 Posts
Hoi, Ik ben nieuw hier. Vind het een mooie site en erg leuk. :D

Silly Social Bunny
53 Posts
ik heb me een tijdje geleden ook geregisrteed,
alleen, ik heb een vraagje,
waneer wordt je bijv, van nieuw komer naar goede buur ofzow?
gaat dat automatisch na een tijd hoeland je al geregistreerd heb of na de hoeveelheid topics je maakt, of naar de hoeveelheid dingen die je download? :irri: :giggle:
nouja de groetjes

• Stats