Welkom op ons forum. Zeg hier eventjes hallo!

Hulp Nodig? Lukt iets niet? Misdraagt iemand zich?

Bella's Best Friend Forever
1817 Posts

Als je een vraag hebt, en je hebt geen idee wie je het zou kunnen stellen zijn er altijd moderators en admins die je vraag willen beantwoorden.

Maar moderators en admins zijn niet altijd online, dus soms moet je even geduld hebben met je vraag totdat er een moderator of admin online is die je vraag kan beantwoorden.

Hier een lijst met alle moderators en admins:

Rosana, Jeffrey_DT, Lord_Marino, Rakki, WillemSV.

Hoe herken ik een moderator of admin?

Een moderator heeft een titel...Om een voorbeeld te nemen Starrats, Starrats heeft als titel Rattige Sims 2 MOD << Mod staat voor Moderator dus Starrats is een moderator.

Moderators kan je ook herkennen aan hun rode kleur in de wie is online lijst.

Hoe stel ik een vraag?

Door te pm-en naar een moderator. Klik hier om mij te pm-en (je kan mijn naam veranderen in een andere moderator!!)
Last edited by Jeffrey on Feb 28, 2005 11:13pm, edited 2 times in total.
Image
:: GET CHROME ::

1024 Posts
Ik hoop dat je er geen bezwaar tegen hebt, als ik jouw tekst vertaal naar het Engels en deze op SNW International zet :?: :?: :?: :?:

Dat ik hier niet eerder op gekomen ben, het is nogal rustig op de Engelse :!:

Op de Engelse site zijn de volgende moderators aanwezig
Rosana, RHSPaul, Hande, ZeRo. Sommige van deze leden kom je ook op de Nederlandse site tegen.

1817 Posts
Ja s goed hoor ;) ik deed het alleen maar om gewoon ff te laten weten dat mensen met vragen niet in 'nood' hoeven te blijven zitten ;)
Image

1024 Posts
Thx Ik ga meteen aan het werk op de andere kant :roll:

Bob & Betty's New Neighbor
160 Posts
Goed uit gelegt ;) pessim, Ik sta ook in de lijst als Spam :D
Zo niet dan toch ;)

Als je van muziek houdt luister je naar 3fm,

1817 Posts
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Allemaal thanks voor het nuttige topic! Ben er erg blij mee! Zeker nu ik het wederom druk ga krijgen met de downloads, is het erg handig als leden weten wie ze kunnen pm-en.. Mij uiteraard ook maar soms duurt het ff voordat ik kan reageren :oops:
K ga daaraan werken :p

1817 Posts
Graag gedaan Rosana deze dingen neem ik graag van je over :P (Als ik hoor hoe druk je het hebt op de teamspeak)
Image

Nooboo
1 Posts
ik heb hulp nodig ik weet niet hoe ik me profiel moet verwijderen zodat ik die niet meer heb op deze site kan iemand me helpen?

2005 Posts
Je kunt zelf je profiel niet verwijderen. Dat kan alleen Rosana. Als je eenmaal je account hebt gemaakt kun je hem niet meer verwijderen. Rosana doet niet aan accounts verwijderen dus je zult jezelf hier niet verwijderen. Als je niet wil dat wij je informatie zien dan kun je dat wel deleten.. maar we kunnen niet zien waar je woont, wat je msn is of andere informatie aangezien je dat niet hebt ingevult. Dus als je daarom je profiel weg wil hebben hoef je je geen zorgen meer te maken.. Maar goed.. Je kunt dit account gewoon laten zitten.. of gewoon wat vaker op dit super gezellige forum posten! :D Ik hoop dat ik zo een beetje je vraag heb beantwoord :D
Image Image
Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.

• Stats